media library

Viestiketju Keskustelua musiikkiohjelmista -osiossa. Ketjun avasi mineo 17.11.2006.

1. mineo

mineo Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Olen tutkaillut Media Player 11 ominaisuuksia, kun oli ajatus etten asentelisi musiikin kuuntelua varten ylimääräisiä playereitä läppäriini.

Kyllä Media Playerillä muuten pärjäisi, mutta kun minulla on jonkun verran kokoelma levyjä ja artistit leviävät pitkin kirjastoa tehden kirjastosta hankalasti käytettävän.

Onhan tuossa näppärä search toiminto, mutta en aina tiedä mitä tekisi mieli kuunnella ja selailen usein kirjastoa artistien mukaan.

Onko Media Playerissä mitään toimintoa mikä estäisi kokoelmalevyjen artistien "hajoamisen" pitkin kirjastoa? Jos ei ole, niin onko missään kilpailevassa soittimessa kaipaamaani ominaisuutta?

2.  
  3. Thoun

Thoun Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kokeileppas Winamppia, saa hyvin helposti vaihdettua skinejä seka helppo käyttöinen ja selkeä. Kaikki kappaleet järjestäytyvät itsestään ja ovat artistien/bändien mukaan. Täältä saa itse soittimen (ilmainen), skinejä ja pluginejä. Suosittelen edes koittamaan :)

Viimeksi muokattu: 27.11.2006
  4. mineo

mineo Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Winamp on toki tuttu soitin, mutta en ole senkään kirjastossa huomannut toimintoa, millä voisi estää kokoelmalevyjen hajoamista kirjastoon artistin nimen mukaan.

Tilanne on sietämätön jos on vaikka sanotaan nyt 20 kokoelmalevyä, missä on kaikissa vajaa 30 biisiä eri artisteilta. Itse olen tottunut selaamaan kirjastoa artistien nimien mukaan ja on todella veemäistä hakea levyjä, kun kokoelmalevyjen artistit ovat pitkin poikin kirjastoa.

Väliaikaisesti aloin sitten käyttää erikseen ladattavaa soitinta eli Foobaria. En ole ottanut siinä kirjastotoimintoa käyttöön ensinkään. Näppärä toiminto toi, että saa soittolistat välilehdiksi. Ei aja ihan samaa asiaa kuin kirjasto, mutta hyvin käyttökelpoinen tapa silti hallita kuuntelussa olevia mpkolkkuja.

Jaa tämä sivu