1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

medal of honor pacific assault

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi 161203 21.11.2005.

  1. 161203

    161203 Member

    Liittynyt:
    15.01.2005
    Viestejä:
    89
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Olen vasta alkaja peleissä ja nyt jo kyllästyneen jumissa, metal of honorin P.A:n ekassa kentässä teki mitä teki niin aina kuolee johonkin kranaattiin ja sitten leirille ja saman olen toistanu ainaki 59:kertaa. Voisko joku valottaa mitäs siinä pitää tehdä tai minne mennä,netistäkään ie löytyny ohjeita, laitoin jopa kuolemattomuus koodin dog ja silti kuolee.
    Kiitoksia kaikille jotka näkevät vaivaa auttaa 15 vuotta peleistä taukoa pitäneelle, hiukan on krafiikka menny commodore ajoista eteen päin.
     
  2.  
  3. kaiasp

    kaiasp Regular member

    Liittynyt:
    23.08.2005
    Viestejä:
    616
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Se on pelin alku....:)Pitääkin kuolla...Sitten vasta alkaa oikea peli,siis alokas leiriltä...:)))Pelaat sen alokashomman ensin läpi, niin alkaa oikea sotiminen.
     
    Viimeksi muokattu: 21.11.2005
  4. 161203

    161203 Member

    Liittynyt:
    15.01.2005
    Viestejä:
    89
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Joo alussa kun kuolen niin menen alokas leirille,sitten sotiin ja aina kun pääsen maihin parin minsan päästä delaan ja taas alokasleirille ja sama homma jatkuu onko siellä valikossa jotain mitä mä en ole huomannut.
     
  5. jarzaa

    jarzaa Regular member

    Liittynyt:
    05.04.2005
    Viestejä:
    360
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    sieltä valikosta missä tulee ne mitä mitalleja on ansainnut ja miten on osunutniin pitää valita continue campaing tai jotain vastaavaa
     
  6. kaiasp

    kaiasp Regular member

    Liittynyt:
    23.08.2005
    Viestejä:
    616
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Meni vähän vaikeammaksi...Siis,pääset leirin läpi,ja sitten alkaa se ilta-tehtävä.Missä mennään veneillä sinne japsisaareen...Ja kuolet parin min päästä?Ja,alkaa taas leiri?Jos noin niin joku mättää...Itse en kyllä joutunut aloittamaan uudestaan leiristä jos kuolin saarella.Tarkistappa pelin asetuksista oliko mahdollisesti joku uber vaikeustaso,tai muuta jäänyt asetuksiin päälle.Tietenkin voisit koettaa päivittää peliä myös.En voi oikein auttaa kun ei ole itsellä koneella enää tätä peliä.Mutta,eiköhän joku toinen vois hiukan helppiä lisää.
     
  7. 161203

    161203 Member

    Liittynyt:
    15.01.2005
    Viestejä:
    89
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kiitokset kaikille ja erityisesti jarzalle, juuri sieltä missä mitallit on niin sielt valittiin continue jotain, mä otin koko ajan sitä uusipeli.
     

Jaa tämä sivu