Moro ! elikkäs ostin tossa eilen medal of honor airbornen. no rupesin siinä sitte asentamaan peliä, kun peli oli melkein asennettu loppuun niin tuli tämä virhe ilmoitus.. olen koittanu asentaa pelin useita kertoja palomuurilla tai ilman mutta jässähtää aina samaan kohtaan.. onko muilla ollu vastaavaa ongelmaa? mitä pitäisi tehä?
ei ole kyllä ollut samaa ongelmaa, mutta itse kokeilisin paria asiaa. ensin poistaisin kyseisen pelin koneelta, ottaisin modeemista piuhan irti (virta ) ja kokeilisin installoida sen uudelleen (pelin) tätä nyt voisit kokeilla ensin, en tiedä auttaako, mutta ei ole suuri vaiva. ja jos ei auta ja palomuuri estää pelin asennuksen loppuun, niin poista palomuuri kokonaan ja asenna se lopulta uudestaan.
Sama ongelma oli pojan koneelle asennettaessa. Peli asentui kun nappasi virustorjunnan pois päältä. Verkkopiuha irti,virustorjunta pois päältä,pelin asennus,virustorjunta päälle,verkkopiuhaa seinään. Tuolla konstilla asentui hyvin ja toimii. Jep,tiedän,todella ärsyttävää,kun joutuu kikkailemaan.
Itse törmään ongelmaan, kun pelin asennus alkaa ja PhysX engine ilmestyy niin se vain häviää ja asennus loppuu siihen. Edellä mainitut tavat eivät auttaneet. Kuinka saan asennettua pelin.
Melko varmasti sinulla on PhysX ohjelman uudempi versio jo asennettuna koneelle. Eli poistat sen asennuksen ja yrität uudelleen niin Airbornen saa asennettua.
Juu. Niin on. Käykö tässä nyt sitten niin että se peli josta se uudempi versio tuosta PhysX:stä on koneelle asentunut ei enää toimi? Vaatiiko se sitten taas uudelleen asentamisen kyseisen pelin kohdalla. Kauheeta painimista näidenkin kanssa. 'murinaa'
Airborne toimii hyvin uudemmillakin PhysX versioilla, koska nehän sisältävät vanhemmissa versioissa olevat ominaisuudet. Tämä PhysX asennus on vain typerästi integroitu tuohon Airbornen asennukseen ja se ei tunnista että uudempi versio asennettu ja koko pelin asennus keskeytyy jos uudempi versio on asennettu.