Ongelma on seuraava: Alan pelata MOHAa, peli pyörii hyvin, ei hidastele eikä töki. Yhtäkkiä sitten kaikki kontrollit lakkaavat toimimasta. Hiirtä liikuttelemalla voi katsella ympärilleen, mutta nappuloiden naksuttelusta ei ole hyötyä eikä ukkoa pysty liikuttelemaan näppikseltä. Joskus näppis hyytyy jo alkuvalikkoihin. Joko tämä tai sitten jokin nappula jää päälle, esim. ukko ampuu koko ajan tai liikkuu vain yhteen suuntaan vaikka mitä namiskoita painelisi. Koneessa on AMD 2.8 GHz tuplaydin, GeForce 8500 GT 512M, 2G muistia. Käyttis XP SP3.
Kannattaa kokeilla päivitysten asentaminen jos missään pelissä on ongelmia toimivuuden kanssa. http://www.ea.com/moh/airborne/community_downloads.jsp
Kiitos vaan vastauksista. Kokeiltu on. Sama ongelma oli jo pelin demossa, mutta pidin sitä bugina joka täysversioon on korjattu. Peli on päivitetty versioon 1.3, mutta ei auta. Kokeiltu on myös asennuksen poisto ja uudelleenasennus ilman taustaohjelmia ja muita kuin mikkisoftan omia palveluja. Kun nappulat lakkaa toimimasta, pelin voi sammuttaa vain task managerin kautta ja olen huomannut että cpu usage näyttää siinä aina pelin pyöriessä n. 90 - 100%. Eli olisko vaan niin että se vaatii sittenkin parempaa tehoa kuin tuosta AMD:n 2.8Ghz tuplaytimestä irtoaa?
Ei johdu prossun hitaudesta. Näyttiksesi ei ole mikään pelinäyttis ja kannattaisi seurata lämpöjä esim. realtemp ohjelmalla, ettei näyttis kuumene liikaa. Tosiasia kuitenkin on, että tuo näyttis ei pyöritä tuota peliä kunnolla.
OK. Taidat olla oikeassa. Testasin systeemiä Game-o-Meterissä ja testin mukaan näyttiksestä ei tosiaan löydy tarpeeksi "raakaa voimaa" tähän peliin :/ Täytyypä esittää asia Joulupukille...
Kyllä tuossa GeForce 8500 GT 512M ohjaimessa riittää ihan hyvin teho, kun suosiolla tiputtaa asetuksia. Tämä pelihän käyttää Unreal Engine 3 pelimoottoria ja sitä käyttävät pelit toimivat tunnetusti hyvin vähän heikommallakin kokoonpanolla ja vielä näyttävät ihan hyvältä. Samaa ei voi sanoa CryEngine2 moottoria käyttävistä peleistä. ;-)