mbnetin uutinen uudesta piiriversiosta nvidialla?

Viestiketju Näytönohjaimet - Apua, kokemuksia ja vinkkejä -osiossa. Ketjun avasi Loozo 24.06.2008.

1. Loozo

Loozo Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    "nVidia aloittaa hintasodan uudella piiriversiolla"

kysyisin vaan tälläistä kun olen lähdössä heinäkuuksi jenkkeihin ja heräsi kiinnostus ostaa näytönohjain, että tuleeko tuollainen
    oikeasti näkymään missään? tiedän, että olen naab tälläisissä asioissa, olen selaillut nettikauppoja ja 9800gtx on ollut noin 300 dollarissa jatkuvasti, eikä varmasti nvidia myy yksittäisille henkilöille korttejaan... joten onko kenelläkään hajuja tuleeko hinnan alennus koskaan näkymään kauppojen hyllyillä, olisi kiva käyttää heikkoa dollaria jos ehtisi.

toinen kysärri on että onko eri valmistajien 9800gtx:ssä minkäänlaisia eroja? miksi ylipäätänsä niitä niin moni valmistaja tekee?

2.  
  3. Euphemos

Euphemos Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Eipä niillä ole käytännössä mitään eroa. Muistipiirit saattavat olla eri valmistajalta ja hieman erinopeuksisia, mutta muuten samaa tavaraa myyvät (mikäli tuote ei ole tehdasylikellotettu).

Suosittelisin kyllä investoimaan Radeon HD4850:een tai kahteen, jos et omista 3-way SLI -lankkua.

4. Bluekkis

Bluekkis Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Kyllä tuo näkyy hinnoissa, mutta ei heti. 55nm GTX+:aa ei parane odotella markkinoille ennen syksyä tosin.

Miksi kodinkoneita tekee niin moni valmistaja? Tai näyttöjä? Telkkareita? Siinä missä muutkin, näytönohjainten valmistus ja myynti on tuottavaa toimintaa ja monet haluaa apajille.

Jaa tämä sivu