Maximum T-8000 CX CI PVR

Viestiketju Keskustelua kaapeliverkon digibokseista -osiossa. Ketjun avasi kanttori 16.04.2008.

  1. kanttori

    kanttori Member

    Liittynyt:
    12.10.2006
    Viestejä:
    26
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    On aikomus ostaa digiboxi ja tämä Maximum T-8000 CX CI PVR vaikuttaisi aika "lupaavalta laatikolta" vaan kiinostaisi tietää toimiiko "kuin junan vessa" päivityksien jälkeen (v 1.03) vai onko ongelmia ja jos on niin millaisia..jaa jos kyseinen loota on aivan persiistä niin kertookaa ihmeessä minkä merkkisen laitteen kannattaa hankkia, ovat senverran hintavia ettei viitsisi "dinaareitaan" taivaantuuliinkan tuhlata.
     
  2.  
  3. Lihi

    Lihi Regular member

    Liittynyt:
    17.01.2007
    Viestejä:
    232
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ainoa mikä itseä hieman häiritsee on kapulan nappien järjestys. (numero näppäimet aivan kapulan alaosassa)

    Omassa käytössä boxi kyllä toiminut juuri niin, "kuin junan vessa".
    En nyt ihan kaikkia hienoja ominaisuuksi ehkä ole käyttänyt, mutta mainittakoon nyt yksi hieno ominaisuus josta olen tykännyt...
    Boxin hallinta onnistuu selaimella internetin ylitse mistä päin maailmaa tahansa!

    Kertaalleen olen vissiin joutunut ottaa boxista virrat pois(jonkun alku päivien sähellyksen seurauksena), ollut käytössä tämän vuoden alusta.

    Suosittelen kyllä Maximumia!
     
  4. kanttori

    kanttori Member

    Liittynyt:
    12.10.2006
    Viestejä:
    26
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kiitos Lihi kommentista...alan tässä vähitellen varmistua että Maximum on hankinnan arvoinen boxi :)
    T: Kanttori
     
  5. kanttori

    kanttori Member

    Liittynyt:
    12.10.2006
    Viestejä:
    26
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Nohnih tuli ostettua Maximum T-8000 CX CI, jaa olen erittäin tyytyväinen toimii todella kuin "junan vessa" kun välittömästi päivitti versioon 1.03 :)
    Tuo moittimasi kapulan nappien järjestyskin on "normaali" eli numeronäppäimet ovat kapulan yläosassa (niinkuin pitääkin) eli kapulakin on uusittu (tosin manuaalissa on vanhanmallisen kapulan kuva & ohjeet)

    Ethernet-liitäntäkin toimii välittömästi ilman mitään tuntitolkulla tappelemista (käyttis win XP Pro)

    Suosittelen lämpimästi tätä "laatikkoa"
     
  6. sampe73

    sampe73 Regular member

    Liittynyt:
    13.06.2006
    Viestejä:
    287
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Hmm kuullostaa hyvältä. Eli voi lisätä ajastuksia vaikka työkoneelta? Enpä ole pitkään aikaan seurannut digiboksimaailmaa niin onko tämä nyt se markkinoiden paras tallentava? Mites Topparit nykyään?

    Tarkotus joskus hommata hd tallentava kaapeliboksi mutta sinne taitaa mennä aikaa vielä ja nyt onkin alkanut tehdä mieli hommata tuon Finnsatin FSC 7200PVR tilalle joku muu sillä se on aikast äänekäs kun kovalevy menee päälle. Joutuu siis virittelemään tassujen alle jotain pehmusteita että meteli on siedettävä.

    Mites tän masiinan melutaso?
     
  7. kanttori

    kanttori Member

    Liittynyt:
    12.10.2006
    Viestejä:
    26
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Todella hiljainen kun tuulettimen laittaa asetuksista "ajastetulle"

    "Eli voi lisätä ajastuksia vaikka työkoneelta?" Tuohon en osaa vielä vastata :) mutta kännykällä onnistuu ainakin (Wlan) kertoi kauppias.

    Toppareista ei ole kokemuksia muuten kuin näiltä keskustelu-palstoilta ja sen verran näyttää olevan sen "laatikon" kanssa vääntämistä joten itse päädyin Maximum:iin enkä todellakaan ole pettynyt leffan kopiointi tietsikalle Ethernetin kautta kestää n.10-15min. Demuxaus PVRManagerilla alta 5min. ja muunto DVD:ksi DVDAuthorGUI softalla samoin alta 5min.

    Onhan tuolla "suolainen" hinta mutta en ole katunut ostostani :)
     
  8. ninixq

    ninixq Member

    Liittynyt:
    26.05.2008
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kyllä olen tehnyt ajastuksia suoraan pc:ltä, ja hyvin onnistuu. Edellyttää kylläkin että RMC on aktivoitu, ja siihen löytyy ohjeet täältä:
    http://www.maximum.fi/usein_kysyttya.html, kunhan kirjoittaa tunnuksen pienillä kirjaimilla, eli oletus "maximum".
     
  9. kanttori

    kanttori Member

    Liittynyt:
    12.10.2006
    Viestejä:
    26
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    :) Siis demuxaus VLC media playerillä eikä PVRManagerilla, oli tullut pieni "ajatuskatkos"

    "Kyllä olen tehnyt ajastuksia suoraan pc:ltä, ja hyvin onnistuu" Onpa hyvä titää tuokin ja kiitos linkistä :)
     
  10. kanttori

    kanttori Member

    Liittynyt:
    12.10.2006
    Viestejä:
    26
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Täytyy ilmeisesti resetoida aivonsa, tuli vieläkin väärin tuo Demuxaux softa se on ProjectX (jota itse käytän) vaatii toimakseen Javan
    http://www.java.com/en/download/index.jsp
    Oma "jipponsa" on ensikertaa avata tuo softa eli hiiren oikealla napilla .jar päällä ja hyväksyä Java jos suoraan ehdottaa sitä tai sitten etsiä kyseinen palikka kovolta.
    Aika rujo on tän ProjectX:n ulkonäkö mutta mitäs siitä kun toimii ja on nopea :)
     

Jaa tämä sivu