Onko todellakin asiat näin, ettei Max Payne toimi Vistalla? Löysin tänään kaapin perukoilta vanhan kunnon MP:n, mutta kun heitin asennus CD:n asemaan tuli virheilmoitusta, että peli ei tue kyseistä käyttöjärjestelmää. Onko tätä mitenkään kierrettävissä ilman, että tarvitsisi asentaa XP:tä nyt kun on tuo testi SP1:kin vistalle saatu? Kiitoksia.
Onko tuo MP paljonkin vanhempi kuin MP2 nimittäin itellä vista 32 ja toimii moitteetta Max Payne 2. Tosin en ole ladannut/asentanut tuota vistan SP1 Betaa, mutta ei kai silläkään luulisi olevan negatiivista vaikutusta.
Itsekin ajattelin yks päivä että pelaan molemmat max paynet pitkästä aikaa läpi, mutta en saanut tota ykköstä kyllä mitenkään asentumaan. Kakkonen toimii kyllä moitteetta. Jos jollain on tähän ratkaisu niin minuakin kiinnostaisi.
Höh, mulla se asentui ja koukutuin pelaamaankin sitä hetkeksi. Ite en tätä koittanut, mutta koittakaas laittaa CD:n juuresta Install.exe yhteensopivuustilaan. Tai sitten asennusohjelma käyntiin suoraan (Aseman juuri/Disk1/Setup.exe).
Itse sain kyllä asennettua MP 1:en ja hyvin toimii. Ei tullut virheilmoitusta. Annan neuvon jota itse käytän,kun joku peli ei toimi:kokeile