Max Payne 2

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi juuso99 12.11.2003.

1. juuso99

juuso99 Guest

vika tehtävä onko se missä se jätkä heittelee niitä räjähtäviä pulloja mun päälle siinä ympyrässä jos on niin eihän siinä sitten tule sitä tehtävää missä mennää johki sinne viidakkoo missä on salainen tutkimuskeskus oon kuullu siitä mutta onko totta.

2.  
  3. Agent_007

Agent_007 Senior member

Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    Kyllä mulla ainakin helpoimmalla tasolla jäi viidakko näkemättä.
    Vaikeimmalla tasolla kuulemma tulee eri loppu mutta kai se peli päättyy samaan kohtaan eli siihen dynyn heittäjä kaveriin.

4. juuso99

juuso99 Guest

Mitä mun täytyy tehä sen jälkeen ku se äijä on pudonnut sen lasin päälle ja se edelleen heittelee niitä pulloja?

5. Agent_007

Agent_007 Senior member

Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    max mainitsee muistaakseni damocleen miekan
    eli siinä ylhäällä on sellanen pylväs jossa on taas niitä kiinnitystappeja mitä ampua pois.
    oranssin värisiä muistaakseni

6. juuso99

juuso99 Guest

kiitoksia tiedosta!pääsin pelin läpi!oli kyllä aika lyhyt ja helppo mutta onhan niitä vaikeampiakin tasoja.

7. heappi

heappi Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  8. naapuri

naapuri Guest

Lyhyt, mutta erittäin viihdyttävä ja onnistunut peli. Ehdottomasti vuoden parhaimmistoa.

9. Tarmo78

Tarmo78 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tietotekniikan liitto on myöntänyt Max Payne 2:lle vuoden tietotekniikkatuote tunnustuksen, joten kiitosta tuntuu kyseiselle pelille tulevan. Ja hyvähän se oli. meni läpi vaan aika helposti.

10. dftr6987

dftr6987 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ei kyllä minulla tullut semmoista viidakko-ruutua vaikeimmallakaan tasolla... Aivan samanlainen oli

11. ortila

ortila Guest

Juu pirun lyhyt oli...ei paljon eronnut ykkösestä mutta tosi viihdyttävä peli...mielestäni ykkönen oli paree tai sit saman toistaminen puuduttaa...

Onhan niitä muitakin hyviä pelejä kuten Delta Force:Black Hawk Down...siinä on munaa;)

12. TrediC

TrediC Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    puhut lyhyestä ja HELPOSTA ja silti pyydät apuu no vaihtoehto seki ja mun tietääkseni siinä ei ole mitään viidakkoa tai sit en oo vaa löytäny

Viimeksi muokattu: 01.06.2004
  13. RaWsHaRk

RaWsHaRk Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    DF:Black hawk down oli ihan kiva, mutta pelaaminen tyssäsi siihen kohtaa missä auto pysähtyy siihen miinakenttään, varmaan 10 kertaa kävelin miinaan ja sitten poistin pelin..mitähän tuossa kohdassa olisi pitänyt tehdä?

14. KIA

KIA Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Tarkoitatko aavikkokenttää, jossa hieman aiemmin puhdistettiin kylä kapinallisista? Siitä periatteessa käveltiin, varovaisesti, miinoja vältellen ja paineltiin satamakylään.

Jaa tämä sivu