vika tehtävä onko se missä se jätkä heittelee niitä räjähtäviä pulloja mun päälle siinä ympyrässä jos on niin eihän siinä sitten tule sitä tehtävää missä mennää johki sinne viidakkoo missä on salainen tutkimuskeskus oon kuullu siitä mutta onko totta.
Kyllä mulla ainakin helpoimmalla tasolla jäi viidakko näkemättä. Vaikeimmalla tasolla kuulemma tulee eri loppu mutta kai se peli päättyy samaan kohtaan eli siihen dynyn heittäjä kaveriin.
Mitä mun täytyy tehä sen jälkeen ku se äijä on pudonnut sen lasin päälle ja se edelleen heittelee niitä pulloja?
max mainitsee muistaakseni damocleen miekan eli siinä ylhäällä on sellanen pylväs jossa on taas niitä kiinnitystappeja mitä ampua pois. oranssin värisiä muistaakseni
kiitoksia tiedosta!pääsin pelin läpi!oli kyllä aika lyhyt ja helppo mutta onhan niitä vaikeampiakin tasoja.
... ja onhan niitä lisäkenttiäkin: http://www.peliplaneetta.net/tiedostot/modit-moninpelit/yksinpelimodit/4418/
Tietotekniikan liitto on myöntänyt Max Payne 2:lle vuoden tietotekniikkatuote tunnustuksen, joten kiitosta tuntuu kyseiselle pelille tulevan. Ja hyvähän se oli. meni läpi vaan aika helposti.
Juu pirun lyhyt oli...ei paljon eronnut ykkösestä mutta tosi viihdyttävä peli...mielestäni ykkönen oli paree tai sit saman toistaminen puuduttaa... Onhan niitä muitakin hyviä pelejä kuten Delta Force:Black Hawk Down...siinä on munaa
puhut lyhyestä ja HELPOSTA ja silti pyydät apuu no vaihtoehto seki ja mun tietääkseni siinä ei ole mitään viidakkoa tai sit en oo vaa löytäny
DF:Black hawk down oli ihan kiva, mutta pelaaminen tyssäsi siihen kohtaa missä auto pysähtyy siihen miinakenttään, varmaan 10 kertaa kävelin miinaan ja sitten poistin pelin..mitähän tuossa kohdassa olisi pitänyt tehdä?
Tarkoitatko aavikkokenttää, jossa hieman aiemmin puhdistettiin kylä kapinallisista? Siitä periatteessa käveltiin, varovaisesti, miinoja vältellen ja paineltiin satamakylään.