Hei kaikille....ongelmani on max payne 2:koodien toimntaan saanti. eli olen kaikkien ohjeiden mukaan muuttanut(lisännyt)exe tiedostoon -developer. tiedon ja muuttanut uuden pikakuvan samalla nimellä... olen tyhjentänyt save kentät jotta pelin voi aloittaa ns"uudelta seivaamattomalta pohjalta mutta pelin aikana kun painan § nappia tai ~ nappia ei tapahdu yhtään mitään.....onko jollakin ratkaisu ongelmaan? ps: kysessä on pc peli
trainerit toimii kyllä mut esim pelin aikana yriyyäessä developer koodeja kuten coder tai jotain muuta ei onnistu millään
Paina pikakuvaketta hiiren oikealla napilla ja sitten ominaisuudet. Kirjoia kohde(target} kohtaan lainausmerkin perään: -developer. Huomaa että lainausmerkin jälkeen on väli eli: " -developer. Napsauta käytä-painiketta ja siinä se. Minulla ainaki toimii silleen.
Avaa peli pikakuvakkeesta( johon olet kirjoittanut tuon -developer. Pelin aikana paina §. Näytön alalitaan pitäisi ilmestyä "väkänen". Siihen kirjoitetaan koodi ja painetaan enter. Minulla meni aikaa ennenkuin huomasin sen. Jos ei vieläkään toimi, en valitettavasti keksi enää muuta.