Mulla oli Matrox P750:ssa (2xDVI), joka hajos, kahdella littunäytöllä independent mode resoluutiot 1280x1024 (PC:n näyttö) ja 1368x768 (LCD-TV). No, hankin tilalle Matrox Parhelia 128MB AGP, mutta en saa noihin ylläoleviin näyttöihin max resoksi kuin 1024x768 molempiin. Onko se Parhelian ominaisuus? Kun laitan vain pelkän PC:n näytön kiinni (1 display), niin saan sillä 1280X1024. Mun pitää löytää parempi ja halvempi P750 tilalle?
kyllä ton pitäis pystyä 1900etc resoihin independent tilassakin onko uusimmat ajurit ja hallinta softa. ja vanhat ajurit poistettu.
Uusimmat Matroxin hf_whql-ajurit on PowerDeskeineen. Nyt mulla on vain PC:n littunäyttö käytössä ja max reso on siinä 1920x1080. Heti kun laitan LCD-TV:n DVI-kaapelin kiinni toiseen liittimeen ja valitsen kaksi littua independent mode, niin molempien max resoksi rulee vain 1024x768 (ja vain kaksi pienempää resoluutiota).
Nyt poistin tuon hf-ajurin ja kokeilin tilalle SE-ajuria vxp2k_204_00_179_se_u. Kaksi littunäyttöä nyt indenpendet modessa ja ykkösnäyttöön asetan 1280x1024 (joka on maksimi), niin en saa kakkosnäyttöön kuin ainoastaan saman reson, vaikka pitäisi olla "independent". Tässä PowerDeskin Multi-Display Setupissani on säädöt "Displays 1 and 2" samalla kertaa, joten en saa tämän takia molempiin kuin saman reson. Pitäiskö siinä olla Display 1 ja Display 2 säädöt erikseen, mikseihän mulla ole?