Minulla olisi yksi kysymys... Nyt kun olen asentanut MAP(Mani Admin Plugin)in Create serveriin, niin haluaisin tehdä samaisen Dedicated serverillä, joten osaako ketään kertoa miten asennan MAP:in Dediin että saisin täydet admin oikeudet toimimaan ilman että se valittaisi mitään. Samalla haluaisin että serverissäni toimeisi rank ja muokatut mapit kuten esim: surf_japan, fy_poolday, brakefloor ja jne jne... Haluiaisin myös tietää miten antaisin muille admin oikeudet kuten: Kavereilleni ja klaanin jäsenille. Haluiasini MYÖS tietää että onnistuuko dedillä niin että ei tarvitseisi joka kerta laittaa asteuksia uudestaan kun sen käynnistää... Toivottavasti tajusitet pointtini. Käytin hakua parhaani mukaan mutta en ainakaan tuntunut huomaavan tähän aihepiiriin liittyviä asioita.
C:\Program Files\Steam\steamapps\Käyttäjä_tunnus\source dedicated server\cstrike Tuonne se mani laitettiin jos nyt oikein muista.
Asensin samanlaittiin. Toimii ihan normaalisti pystyn puhumaan adminina mutta! Olen kirjoittanut konsoleen bind f12 admin Ja kun painan f12 se admin hommeli aukeaa mutta! Jos painan vaikka 6 eli: Play sound, niin admin hommelli sammuu?! Mikä on vikana?
Mulla tullee joku ihime juttu tos. Oon laannu kaikki ne mani admin plugin 1.1 jutus ja se toimii. mut ku meen servulleni painan "F12" ja se adminmenu ilmestyy siihe mut sitteku yritän painaa vaikka "6" "play sound" nii se vaa katoaa. ja sit consolessa lukee "FCVAR_SERVER_CAN_EXECUTE prevent server running command: cmd" AUTTAKAA NYT JOKU PLZ!!! mailatkaa *edit by pkaksp*