1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Magnet linkit eivät lataudu

Viestiketju Yleistä keskustelua P2P-ohjelmista -osiossa. Ketjun avasi Jeckyl 15.03.2013.

1. Jeckyl

Jeckyl Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ongelmani on seuraava: klikatessani magnet linkkiä, mitään ei tapahdu. Aiemmin aukesi ikkuna jossa sai valita millä ohjelmalla torrent ladattiin. Valitessani ohjelman ei torrent siirtynyt ohjelmaan. Nyt ei aukea ikkunakaan enään.
    Olen asentanut ytorrentin ja bittorrentin molemmat uudestaan poistaen kaikki asetukset molemmista. Käyttiksenä on Windows 7 ja selaimena Firefox. Firefoxin olen myös poistanut ja asentanut uudelleen. Firefoxin ohjelma asetuksissa on magnet tyyppien kohdalla "käydä ytorrentia (oletus)" ytorrent on myös palomuurin sallituissa joten ongelma ei johdu siitä.
    Operalla yrittäessä klikata magnet linkkiä aukeaa seuraava ikkuna [​IMG]
    Klikatessani "yes" mitään ei tapahdu.

Läppärini on Acer aspire 8530G jos tuosta nyt mitään hyötyä on.

Mainittakoon vielä että ongelmani alkoi kun huomasin selaimessani adwaren jonka yritin poistaa spybotilla (en muistanut miten adware saatiin selaimesta pois) ja spybot tyhjensi koko cacheni jonka jälkeen tietokoneeni on ollu sanottakoon erikoinen. Selainten fontit ovat erilaisia kuin aiemmin, näppäimistöni oli muuttunut jenkkiversioksi ja torrentit eivät toimi. Tuossa muutama mitä olen huomannut viimeisen kahden päivän aikana. Adwaren sain kyllä sammutettua.

2.  
  3. coocie98

coocie98 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kukaan ei ole vastannut...

Nyt menee jo veikkailuksi, mutta tuon kuvauksen perusteella koneesi saattaa olla sekaisin viruksesta tai korjaustoiminpiteistä. Itse suosittelisin ihan perusteellista uudelleenasennusta jos sinulla on mahdollisuus siihen.

Jos uudelleenasennus ei kiinnosta niin suorita täydellinen koneen ja käyttiksen huolto. Tuollaiset täysin satunnaiset virheet voivat korjautua rekisteripuhdistuksella, mikä onnistuu esim. CCleanerilla.

Viimeksi muokattu: 21.03.2013
  4. Jeckyl

Jeckyl Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Suurkiitos vastauksesta! Alkoi jo usko hiipumaan kun huomasin muotoilleeni ongelmani aika hankalasti.
    Sen verran venytän kärsivällisyyttäsi ja paljastan noviisiuteni: Eli mitä kaikkea CCleanerilla kannattaa nyt vetää pois?

Viimeksi muokattu: 21.03.2013
  5. coocie98

coocie98 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Pahoittelut myöhäisestä vastauksesta. Olin jo unohtanut threadin. Vastauksesta tuskin on enää hyötyä, mutta aja perus rekisteripuhdistus. Ota varmuuskopio rekisteristä ja tallenna se minne haluat, kun CCleaner kysyy asiaa.

Jaa tämä sivu