Mä poltin mafia pelin kaverilta ja oon asentanu sen jne. mut aina ku alkaa pelaan nii tulee teksti et mulla on väärä levy asemassa vaikka mulla on 1cd ja se siellä pitää ollakki. Siihen pitäs vissii hakee joku crack mut ku mun kaveri ei hakenu sitä ite nii se ei tiiä mitä pitää tehä. Siinä cd:ssä minkä poltin on jo joku crack mutta sen mä tiän et siihen pitää hakee joku toinenki että se toimis. Mistä semmosen sais ja mihinhän se pitäs laittaa? jos joku tietää nii vastatkaa pliis!!
Miksi muka pitäis hakea vielä toinenkin crakki? Mulla ainakin toimi ilman mitään ongelmia tolla cd:lla olevan crakin kanssa. Siirrät sen crakin vaan siihen kansioon mihin asensit mafian.
Nykyään useimmissa crackatyissä peleissä alkaa olla jo mukana .nfo tiedosto jossa on installointi ohjeet, suosittelen lukemaan mikäli sellainen löytyy cd:n sisältöä tutkimalla.
KoRnfan menee kauppaan ja ostaa sen pelin. Toimii varmasti, eikä tarvi mitään crackia.. Toisin sanoen piratismi ei ole edelleenkään sallittua täällä (eikä muuallakaan).