Juu olen joskus kauan sitten ostanut mafia pelin ja nyt ajattelin taas pelata sitä ja asensin sen koneelle ja siinä vaiheessa kun se oli asennettu niin äiti halus tulla koneelle ja kikkaili koneen kanssa jotain ja nyt kun koitan pistää pelin pyörimään niin tulee ilmoitus : Proseduurin aloituskohtaa Vorbis_window ei löydy dynaamisesti linkitettävästä kirjastosta vorbis.dll. eli mitä mun pitäis tehä jotta toi peli toimis ?
Kokeiles ihan vaan poistaa se koko peli lisää ja poista valikosta ja asenna uudestaan. muista poistaa lisää ja poista valikosta.
Nonii poistin sen sieltä lisaa/poista ja asensin uudelleen ja ei mene vieläkään päälle ja nyt pyörii cd:n kuva hiiren kursorissa ? mitäs vielä vois kokeilla
Sit en kyllä enää osaa sanoa, vaihtoehtoja voi olla niin monia... Onko sulla windows vista? ehkä se ei vaan tunnista direct x:ää?? mulla oli kerran yks peli mikä ei toiminu ku oli liian uusi direct x emt...toivottavasti joku muu osais paremmin auttaa.
No joo paloi hermot niin että poistin koko pelin ja annoin cdn kaverille omaks pitää vissii ootta mafia2:sta
jos sulla on vista niin mullakin oli sama homma tänään kun asennus meni loistavasti mutta sitten itse pelin piti käynnistää "järjestelmänvalvojana" niin sitten alkoi pyörimään
jos sinulla on vista niin mulla oli tänään sama homma kun asennus meni loistavasti mutta sitten pelin piti käynnistää järjestelmänvalvojana niin sitten alkoi pyörittää