Mac Pro PC:nä koottuna samoilla osilla ja Snow Leopardilla noin 880€. Osat: http://www.verkkokauppa.com/index.p...=1&p_30394=1&p_23820=3&p_14843=1&fill_empty=1 Ohje Snow Leopardin asentamiseen: http://lifehacker.com/5351485/how-to-build-a-hackintosh-with-snow-leopard-start-to-finish Aika jännää, 2300€ Applelta, 880€ itse rakennettuna..
Jännää että alan ammattilaiset silti käyttää niitä. Voisko siinä olla kyse jostain muusta kuin prosessorin speksistä. Jännää...
Jännää on, mtta kysymys kuuluukin MINKÄ ALAN ammattilaisia? Veikkaampa, että niitä, jotka elättää Herra Susiluotoa...
Luultavasti Mac Pro on kone, jota käytetään takahuoneen renderointi vehkeenä hollywoodissa ja sellasissa.
Heh heh... Eipä juurikaan tuo sun kokoonpano vastaa Mac Prota. Vertaappa esim tota sun emoa pron emoon. Pelkästään tuo kopan hintaki on hiukka eroa muovisessa ja aluminisessa. En sano etteikö applen hinnoissa olisi ilmaa ! Mut macin ku ostat niin et muuhun vaihda...
Tähän minäkin komppaan. Tuo kotelo on ihan eri tasolla kuin Antec 300. Veikkaanpa että jos tuo kotelo olisi vaikka Lian Li merkkiä niin maksais n. 300€, ellei enemmänkin koska siinä on kaikille osille tehty luukut jne. muistaakseni joskus demottiin myös miten helppoa on näyttiksen ja muistin vaihtaminenkin. Ilmanvaihto on huippuluokkaa; ei johtoja pyörimässä pitkin poikin kun logiikkakortille (emolevy) on viritetty kaikki tarvittava. On myös aikas hiljainen Toisin kuin tuo 300 joka tossa vieressä hurraa atm.
Mutta jos haluat oikeasti tehokkaan Macin, joudut pulittamaan Mac Prosta väh. 6 tonnia. Vaikka eihän se mikään ongelma ole.
Mein Meinaatko. että saat sitte oikeasti tehokkaan pc:n tuolla kertomallas 880€ ?? Onko kuinka paljo kokemusta maceista ? Vai huviksesko kirjottelet ?
Vahingossa painoin quote. Yleisesti puhuin vaan Pro:n teho-hinta suhteesta. Meinaan että saan oikeasti tehokkaan PC:n tuolla 2300 eurolla. Maceista ei paljoa kokemusta, Mac OSX:stä jonkun verran.
Vaikea kuvitella, että tuollaisia virityksiä käytettäisiin missään vakavasti otettavassa liiketoiminnassa saati sitten muita itse koottuja työasemia. Ammattikäytössä on yleensä jotain esim. HP:n yrityskäyttöön suunniteltuja työasemia joiden teho-hintasuhde ei paljolti poikkea Mac Pro:n vastaavasta. Macissa ja PC:ssä nyt on muutenkin eroja käyttöönotosta alkaen. Se on sitten eri asia minkä pingpongvehkeiden kanssa haluaa kotonaan tapella.
Itse en haukkuisi kriminaali hommiksi.. Jos ostat aidon ja oikean leopardi levyn kaupasta, modaat tiedostot itse ja asennat itse koottuun koneeseen. Kaikki ok niin kauan kunnes menee levitykseen. Kylläähän on myös täysin luvallista piirtää halosesta otetun kuvan päälle pillun, jos halosen pillu kuva menee jakeluun asti niin sitten se on kriminaalihommia. Niin kauan kaikki hyvin kun on omaan käyttöön laillinen kopsu leopartista!