Mac- ja Linux-yhteensopiva monitoimilaite

Viestiketju Mac -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Erkkimon 05.03.2010.

1. Erkkimon

Erkkimon Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Hommasin vuosia sitten Brotherin monitoimilaitteen, johon oli olevinaan Linux-tuki. Mokoman laitteen ajurien kanssa sai sitten tapella joka toisen järjestelmänpäivityskerran yhteydessä.

Nyt tahtoisin ostaa vempeleen, joka toimii kivasti Mäkin ja Linuxin kanssa. Osaisiko joku suositella jotain monitoimilaitetta? Etsin jotain aika edullista, koska mulle ei oo olennaista, kuin nätisti se skannaa, kunhan skannaa joka kerta ku on tarvetta. Toivoisin pääseväni tästä hankinnasta <100 eurolla.

2.  
  3. exlex

exlex Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  4. Erkkimon

Erkkimon Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Ookoo. Toi MP 270 vaikuttaa ihan kätevältä. Viitti matsaa siitä turhasta pikkunäytöstä. Pitää vaan ottaa miniläppäri kainaloon ja käydä liikkeessä testaamassa, jutteleeko se mun Ubuntun kanssa. Canonin puolesta ei tukea tipu. Mut ehkä Canonicalilta. :)

5. Erkkimon

Erkkimon Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    MP 190 vai MP 270? Olen kallistumassa vanhempaan (190), koska en maksa silloin mistään minulle turhasta, kuten PictBridgestä. Ja foorumien mukaan toimii jokseenkin kivasti Bubuntussa, ehkä markkinaikänsä vuoksi.

6. exlex

exlex Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Hmm. Joo molemmat laitteet näyttää edullisilta, että varmaan kannattaa kysyä itseltä kumpi on käyttöösi parempi? Empä osaa kummemmin kommentoida.

Jaa tämä sivu