M65 ja CX65 kokemuksia / vikoja / suosituksia / vertailu

Viestiketju Yleistä keskustelua kännyköistä -osiossa. Ketjun avasi Divi 05.12.2004.

1. Divi

Divi Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Meinaan ostaa toisen noista ja kaikki fakta on nyt tervetullutta. mitä bugeja. onko molemmissa sama softa ja samat bugit vai onko eroavaisuuksia ja oisko jotain hyviä suomenkielisiä vertailuja / arvosteluja kyseisistä puhelimesta???

Kiitos jo ennakkoon :)

2.  
  3. COBHC

COBHC Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ite omistan CX65:n ja molemmissa on ilmeisesti samat softat ja samat bugit.Ite oon ollu ainaskii tosi tyytyväinen puhelimeen monien Nokian mallien jälkeen.Aika hyvin noissa uusimmissa firmwareissa on saatu pahimmat bugit pois mut ainahan sieltä jotain löytyy,mut ei ainakaa mitää suurempaa mikä minua häiritsisi.Itse ainakin valitsin CX65:sen M65:sen sijaan ulkonäön ja hinnan vuoksi kun ne muuten on samat puhelimet.100 egee on kuitenkin aika suuri ero. Käy ihmeessä lukemassa juttuja tuolta ennen ostoa http://www.matkapuhelininfo.com/forum/viewforum.php?f=11

4. Divi

Divi Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    nyt on luettu kaikki 777 viestiä aiheesta. asia selkeni tosi paljon. vielä kysymyksenkin laitoin mutta kiitos linkistä. taikan kallistua ton cx65 puolelle samoista syistä kuin sinäkin. lisäksi luin jostain foorumilta että m65 keräisi jopa enemmän pölyä näytön väliin kuin cx65?? mene ja tiedä mutta kiitos kuitenkin...

Jaa tämä sivu