m2?

Viestiketju Muuta keskustelua kotiteatterista -osiossa. Ketjun avasi pisberg 27.03.2005.

  1. pisberg

    pisberg Guest

    haluaisin norjanlaisen CD perus paketin purku kortilla käyttöön(maksaa 120€/vuos muuten),ajattelin tilata tollanen
    Dynamite USB ohjelmointilaite ja m2 kortin mutta
    siitä miten jatkossa sitten toimia ei oo hajuakaan=)
    jos olis joku ketä osais neuvoa niin olisin kiitollinen!
     
  2.  
  3. Pena33

    Pena33 Guest

    Ei taidsa enää edes Norjankanavat aueta Mll kortilla.
     
  4. pisberg

    pisberg Guest

    jaa vai niin.. noh kannattaisko ehkä ostos jättää väliin sit.. mitä kanavii sillä sit saa auki,vai onko joku muu kortti parempi?
     
  5. Pena33

    Pena33 Guest

    Mll kortilla ei näe mistään mitään Kulta tai Funcardilla näkee ruotsin 1.2 ja3 + norjan ja tanskan 3
    Titanion kortilla näkee joitakinkanavia Hrtbirtista ja astrasta + mitä kultakortilla näkee TMB ohjelmalla ja Conaxin modylilla mutta se ei tahdo toimia kunnolla kaikilla boxseilla.
     
  6. pisberg

    pisberg Guest

    ok..käykö noi kaikki sitten ohjelmoida tolla samalla laitteella?
     
  7. pisberg

    pisberg Guest

    juu ja sitten mulla on tosta vanhasta analogi laitteesta kortti kelpaako se nyky päivänä ja käykö sen ehkä ohjelmoida uusiks? en kyllä tiedä mikä kortti on edes ihan valkonen missä siru=)
     
  8. Pena33

    Pena33 Guest

    Mulla nyt ei sitä Dynamiittiä ole mutta mitä siitä olen lukenut niin käy se. Luultavasti se valkoinenkortti ei käy on kait Pic kortti.
    Mikä vastaanotin sinulla on?
     
  9. pisberg

    pisberg Guest

    niin voi olla on sellanen vahanaikanen ku kaukosäädöllä piti näpytellä niit koodei=)

    vastanotin on norjassa ostettu nokia 9311s siinä edessä smart card1 ja creditcard/smart card 2 ja takana paikka camin kanssa kortti vissiin valmistettu CD käyttöön ku joskus ollu viasatin kortti myös mutta se oli pakkao laittaa taakse camillä..
     
  10. Pena33

    Pena33 Guest

    ei se taida olla oikein hyvä sihen TMB ohjelmaan mutta jos sinulla on Viaccess CA modyli siellä takana voit katsella kultakortilla ruotsinkanavia siriuksesta
    Asutko norjassa?
     
  11. pisberg

    pisberg Guest

    en asu enään norjassa.. suomessa tällä hetkellä.
    mulla on tuolanen PCMCIA Viacces kampa.. mikäs se kulta kortti sit on ja millä nimellä/mistä lähden sellasen tilaamaan?=)
     
  12. Pena33

    Pena33 Guest

    toot.fi sieltä löytyy Gold Card käy myös Foncard riittää halvin kortti.
     
  13. pisberg

    pisberg Guest

    ok..onko niissä sit eroja? ei mulla oo näist jutuis hajuakaan niinku huomaat=)
    Dynamite Programmer tai Infinity USB Phoenix onko noilla mitään merkitystä kumpi?
     
  14. Pena33

    Pena33 Guest

    Molemmilla voi samoja kortteja päivittää Minulla on Infinity USB Phoenix
     
  15. pisberg

    pisberg Guest

    ok..no sit tilaukseen vaan=)
    Mikä toi TMB ohjelma sit on?
    oisko ehkä aika miettiä uutta vastaanotinta..
     
  16. pisberg

    pisberg Guest

    noniin omat vehkeet ei oo mutta sain käsiini tollasen fun-cardin misä viasatin peruspaketin koodit mutta...
    erittäin huonosti toimii,kanavat ei ensinäkään helpolla avaudu ja sit pätkii ja hävii vähän välillä..
    boxin sammuttelu auttaa mutta on ärsyttävää,
    mitsä tollanen johtuu..vastaanottimesta luulisin mutta en varma..
    nokia 9311s???
     
  17. Pena33

    Pena33 Guest

    Tuleek siihen mosaikkia ( vihreitä ruutuja) silloin on antennin suntaua paikallaan.
     
  18. pisberg

    pisberg Guest

    ei se menee vain mustaks niiku kaikki muukin kanavat mihi ei oo oikeuksii sit ku sammuttaa sen niin ne aukee taas..
    mut CD kanavat toimii ok.mut ne onki "luvallisesti" auki=)
     
  19. Pena33

    Pena33 Guest

    Taitaa olla siinä kortissa pirun vanha åäivitys?
    Jai sitten se modyli ei saa kunnon kosketusta . Käytä sitä ulkona
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 07.04.2005
  20. vict_cr

    vict_cr Member

    Liittynyt:
    31.12.2004
    Viestejä:
    32
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
  21. pisberg

    pisberg Guest

    niin siitä päivityksestä en osaa sanoa just se on tehty mut mikä en tie..joku muukin tosa jutteli et sitä micropäätä vois hieman kokeilla siirtää ollu samantapaista ongelmaa ja ratkenu sillä!?
    ku jos en muist väärin niin aikoimaan ku oli viashitin oikea kortti niin kans törtöili aina välil tollatti..
     

Jaa tämä sivu