Erittäin hyvässä kunnossa, ei ole pelattu paljoa, kaikki ohjekirjat sun muut laput mukaan, ostettu vuosi sitten Anttilasta reilu parilla kympillä. HP. 5€ +postit
Voi siellä olla muutama yks levelinen ukko jossain, en ole pelannut peliä pitkään aikaan. Itsellä ei oikein ole ollu kiinostusta ko. peliin.
Onko pakkaus avaamaton? WoW pelilevyillähän ei ole mitään arvoa. Itse pelin saa blizzardin sivuilta ilmaiseksi, mutta se sarjanumero jolla pääsee pelaamaan on se rahan arvoinen. Yleensä sarjanumero on jo liitetty WoW accountiin ja samassa hahmoihin joita accolla on luotu. EDIT: keskustelu kerkesi jo edelleni.
No tuo 9€ pyyntö on aivan järjetön, koska uutena saa kaupasta noin 10€:llä ja mukana tulee 30 päivää peliaikaa sekä saa tilin omalle nimelleen
Saa tässäkin peli aikaa 30pv, koska en ole käyttänyt sitä koodia, sitä paitsi ensin pitää ostaa se kahden kuukauden peliaika kortti ennen kuin ton voi edes aktivoida. Mitenkäs jos myyn ton Burning Crusade lisäosan, niin tarviiko siihen käyttäjä tunnuksia, vai voiko sen aktivoida sit omalle tilille? PS: Joku evo osti multa 10e, toisen WoWeistani(kaverin vanha) ja eikä halunnu mukaan edes kayttäjä tunnusta jne. Mitenhän meinaa alkaa pelaileen?
täh no ei varmasti täydy. Ja jos sää oot tota peliä joskus pelannut niin se ilmainen 30 päivää on jo mennyt
Vedä pää perseeseen vitun runkkari, ota asioista selvää ennen kuin tuut tänne vinkuun väärällä tiedolla. Ja en todellakaan ole aktivoinut sitä 30pv ilmaista peliaikaa(joka on erillisessä lapussa). Hintapyyntöä laskettu.
Kai mää nyt ite vittu tiiän vähän paremmin mitä oon myymässä. Ja voit lopettaa tähän ketjuun kirjoittelun, kerran ei ole mitään asiaa tai tietoa.
Et näköjään. Se 30 päivän ilmainen peliaika menee automaattisesti, eli jos kerta olet joskus tuota pelannut, se on jo kulunut. Siitä ei ole mitään erillistä "koodia" minkä voisi käyttää Ei tarvi ostaa. edelleen liian korkea
Eihän tuota voi kaupata!!! Sama juttu kun myisit hiekkaa saharaan, ihan turha juttu. WoWia pelannut itse NIIIN paljon et tiedän ees jotain asiasta, ja siinä EI ole peliaikaa jäljellä. Se koodi mistä puhuit on 10pv free trial, jonka saa senkin wow-europe.com:ista...