Myyn vanhan tietokoneen osissa pois.. sekä yhden ylimääräisen näytönohjaimen ja ram-muisteja.. Osien pitäisi olla toimivia mutta varma en ole. Myynnissä siis olisi: Western Digital Caviar 160gt, 30€ Kasa ram muisteja, Samsung 256mb DDR x2 Samsung 512mb DDR2 x2 Samsung 1gt DDR2 x2, 6€ / euron kpl. Club 3d 7600gs agp väylään, 25€ Kotelon saa joku ilmaiseksi jos haluaa. Kotelo on joku vanha Fujitsu Siemens Scaleo 600. Mutta postikulut ostajalle. Tämän näköinen http://ii.alatest.se/product/190x190/8/4/Fujitsu-Siemens-Scaleo-600-0.jpg. Verkkokortti, 1€ Fsp 300w poweri, 20€ Nec DVD R/RW asema, malli ND-1100A 4€ Intel Pentium 4, 1.8GHz ja joku emo 50€ Ati Radeon HD 2600 pro 256mb 30€. Postikulut aina ostajalle. Ja jos joku tuon kovalevyn sitten ostaa niin saa IDE kaapelit kaupan päälle. Emolevystä en tiedä mikä se on. Niin ja keiken voi ostaa kerralla 140€. Tuotteet ovat Lappeenrannassa. Ostakaa nyt joku jotain... Tuolla 7600gs näyttiksellä pyörittää quake4 täysillä yms...
Sori mut en voi koneeseen noita tökätä kun ovat kotona nuo muistit ja itse olen tällä hetkellä yhden kaverin luona jonkun aikaa. Mutta luulen että ois 400 tai 800MHz, muistelisin että cpu-z olis näyttänyt 400mhz eli muistit olisivat siis 800mhz..
Nuohan saa pehmustetussa kirjekuoressa varmaan menemään eli eipä niille paljoa sitä hintaa tule. Sori kun näissä vastauksissa kestää...
Huomenna kyselen muuten yhdestä liikkeestä että ottaako ne näitä osia vastaan eli huomenna varmaan kaikki osat myydyt jos ottaa. ja toi 7600gs näyttis on varmaan myyty nyt. Niin ja yhden powerin lisäsin tohon.