Koneen kaikki osat on ostettu 30.11.2008, kasattu itse osista. Sijaitsee Oulussa. MSI K9A2 CF-F AMD 790X ATX-EMOLEVY AMD AM2/AM2+ PROSESSOIREILLE TAKUU 36KK AMD PHENOM 8450 2.1GHZ PROSESSORI TAKUU 36KK GIGABYTE NVIDIA GEFORCE GTX260 NÄYTÖNOHJAIN PCI-E 2.0 VÄYLÄÄN TAKUU 36KK NEXUS CLODIUS ATX-KOTELO TAKUU 12KK NEXUS NX-8050 500W 80 PLUS REAL SILENT VIRTALÄHDE TAKUU 24KK SAMSUNG S166 160GB SATA-KIINTOLEVY TAKUU 36KK 3GIGAA 800MHZ DDR2 MUISTIA KINGSTON 22" LG Flatron W2242T-PF NÄYTTÖ (http://www.vireex.de/images/studio/tft1.JPG) Prosessorin tuulettimen vaihdoin hiljaisempaan ja parempaan Noctua NH-U9B TAKUU 12kk Näytön kera koneen hinnaksi uutena tuli jotain n.900e silloin vuosi sitten kun sen ostin. Nyt tarjoan tästä 550euroa +postikulut koska kone on huippu kunnossa ja näytönohjaimella ei ole edes pelattu kuin muutaman kerran vaikka sillä pyöriikin kaikki uusimmat pelit todella makeasti (esim fallout 3 toimii parhailla graafisilla asetuksilla täydellisesti!). Kaikista osista paitsi näytöstä löytyy kuitti. Hintaa en aio laskea vaikka näyttöä ei haluaisikaan ostaa koneen mukana, koska tuo näyttö tulee periaatteessa kaupan päälle jo nyt! TAKUUTA JÄLJELLÄ KAIKISTA OSISTA VIELÄ VUODEN VERRAN. OSTAKAAHAN POISSA NYT TODELLA EDULLISESTI TODELLA HYVÄ PELI/MULTIMEDIA KONE! + kone on nyt mukavan hiljainen koska siinä on tarkasti valittu hiljainen tuuletin.
Prosessori on siis 2.1Ghz 3-ydin prosessori, tehokas peliprosessori siis. Näytönohjaimessa on siis 896Mt muistia, on huomattavasti tehokkaampi pelatessa esim fallout 3 kuin atiradeonin 1giganen. Kaupan päälle voin asentaa aidon windows 7 professionalin koneelle ja laittaa levyn mukaan.
Saattaisin olla kiinnostunut Ota yhteyttä yksityisviestillä. Näin joulun alle olis kiva hommata uusi kone mutta ei itse viitti alkaa väsäämään (olen liian laiska) Ja nykyinen kone alkaa olemaan täysi paska (3 vuotta vanha) *edit:Q / sähköpostiosoitteet kielletty*