Joo, elikkäs myytävänä erittäin tehokas i7 kone. Ostettu tammikuussa ja osilla on takuuta yhdestä vuodesta neljään vuoteen. Konetta ei ole liiemmin ylikellotettu, minulla ei ole ollut tähän mennessä tarvetta sille, mutta uuden CPU coolerin kanssa kyllä kellottuu ja hyvin. Kone myyntiin äkillisen rahantarpeen vuoksi, mitään vikoja ei ole. Osat: Prossu, i7 920 @ 2.8GHz, takuu 6.1.2010 Kovalevy, Western Digital Caviar Black 640GB SATA-II (WD640AALS), takuu 6.1.2010 Emolevy, Asus P6T Deluxe X58, takuu 6.1.2011 Virtalähde, Corsair HX1000W, takuu 6.1.2011 Muistit, OCZ 6GB DDR3 1600 Gold Low-Voltage 8-8-8-24, takuu 6.1.2011 Levyasema, polttava LG GH20NS SATA DVD-asema, takuu 6.1.2011 Näytönohjaimet, Kaksi Zotac GeForce GTX 260 "maxcore" näytönohjainta, Zotacin lisätakuu 5v (ZOTAC - It's time to play! - Warranty Manager) Kotelo, Antec Twelve Hundred ATX-kotelo. Kone myydään pois valmiiksi kasattuna, en myy osia erikseen ainakaan näillä näkymin. Nouto Espoosta. HP vähintään 1000€, tarjouksia odotellessa. Pistäkääs YV:tä jos on kysymyksiä taikka muuta.
Oliko toi tarjous vai turhanpäivänen kommentti? Romppeilla on arvoa kuitenkin sen reilusti päälle 1400 euroa jos ei jopa päälle 1500, joten omasta mielestäni HP on kohtuullinen ottaen huomioon erittäin hyvän kunnon ja takuut. Kyllä, mulla on ollut Boxed cooleri tossa kiinni alusta asti, vaikka Noctuan cooleri on avaamattomana pakettina kaapissa. Noctua on muuten vanhemmaan emosarjan malli, joten Jimssistä / Noctualta pitää erikseen ostaa 1366 mallin mountti. Voisi melkein antaa kaupan päälle ostajalle tuon coolerin, jotta pääsee iloisin mielin kellottamaan. Jos jotakuta oikeasti kiinnostaa, niin järkevät kysymykset tänne ja tarjoukset YV:llä, kiitos.
Et ottaisi vaihdossa Aspiren tehokannettavaa + käteistä? Acer 7730G noin 3kk Vanha. Takuuta jäljellä. Blu-Ray Asema 1Tb Kovalevy tila 4gigaa muistia yms..
Asiahan nyt on niin että kun otat sen komponentin pois alkuperäisestä paketista niin arvo laskee kun lehmän häntä. Tietokoneen komponentit on yksi huonoimmista sijoitus kohteista. hinta romahtaa dramaattisesti kun otat komponentin käyttöön. Tottakai takuu vähän sitä auttaa mutta ei niin merkittävästi että tuosta kannattaisi 1000e maksaa. jos itse olisin myymässä tollasta pakettia (mitä en kyllä tekisi vaan mielummin kuluttaisin sen itse loppuun. sillon ei tulisi niin paljoa takkiin) laittaisin alotushinnan johonkin 800e ja siitä sitten tarjouksien mukaan myisin. ehkä jopa halvemmalla. kasasin tossa pikasesti jimmsistä tuon saman paketin ja arvoksi tuli uutena 1445e. varmasti halvemmallakin saa jostain. Jos haluat ostaa jotain mikä säilyttää arvonsa ja haluat saada siitä omasi takasin, OSTA TALO!
...ettei se sinulle kuulu? Turha tulla arvostelemaan toisten kaupankäyntiä heidän OMIIN myynti-ilmoituksiin. Kuten ketjun aloittaja totesi, järkeviä viestejä jos kiinnostus pakettia kohtaan heräsi, ei mitään viilausta ja provosointia. "Se on tyhmä joka maksaa, ei se joka pyytää" vai miten se meni..
Voisin olla kiinnostunut ostamaan esim. pelkän muistin tai pelkän näytönohjaimen. Etkö voisi myydä osina?
Tuon mountinhan saa minusta tilattua Noctualta ilmaiseksi jos löytyy kuitit Noctuan jäähystä ja 1366 kantasesta emosta. Ainakin tämmöinen tarjous niillä oli vielä silloin kun 1366 kanta tuli ja sama homma on 1156 kannan kanssa.
@Guilty123 Vanha postaus, mutta ihan pakko oli vastata.. Normaalisti se hinta minkä olen takuullisista osista nähnyt saavan on se about -25% halvemmalla mitä uusi maksaa.. Sinun arvion perusteella pitäisi myydä n.-40%-50% halvemmalla mitä hän itse siitä maksoi? Ottaen huomioon, että tuo on edelleen uusinta uutta näyttiksiä lukuunottamatta ja i7 romppeista saa edelleen hyvät rahat sinusta ei ainakaan ole kauppamieheksi tuon antamasi arvion perusteella.. Tuo ei nimittäin ole mtn c2d/c2q kamaa mikä menee pilkkahintaan kaupaksi.