Kenen palveluntarjoajan yhteys ei pätki? Itellä Elisa ja katkoksia lähes joka ilta ja yö. 512 yhteys ja vaihdan sen heti kun kerrotte millä tarjoajalla ei yhteys pätki.
Sonera pelittää ainakin iltaisin... 2 vuoden aikana yhden kerran on yhteys ollut poikki. Viime aikoina kone on kylläkin ollut yöt kiinni.
Itellä oli Soneran linja aluksi. Ei pätkinyt, ei valittamista. Jokin aika sitten vaihdoin Elisaan, koska sillä oli Soneraa parempi kampanja menossa(nopeus, hinta). Alussa pätki Elisa ~2 päivää, sen jälkeen ei ole valittamista ollut linjassa...laskutuksessa kylläkin. Laskuttavat kahden kuukauden välein ja välillä etukäteen ajalta, jota en ole edes käyttänyt, esim. kuukausi, tuo vituttaa.
Pääkaupunki seudullla- Welho + 1. Laskutus toimii 2. Ei pätki y.m 3. Toimii heti 4. Jos katkoksia siitä ilmoitetaan. - 1.Kallis
Baanaan oon ollu tyytyväinen. Ei oo tässä 8kk aikana tökkinyt kertaakaan, ainakaan en oo huomannu mitää. Hintaki on kohallaa.
Älä ihmeessä ainakaan Soneraa laita. Ei ole pätkiny, mutta asiakaspalvelu ja laskutus ovat sitä alinta kastia. Baanasta en ole koskaan kuullut itkua, mutta eiköhän joku kohta sitäkin hauku. T:Tuleva Soneran ex asiakas
Mielipiteitä on monenlaisia. Sen kyllä myönnän että asiakaspalvelun kiinni saaminen on vaikeaa, mutta onnistui kun soitin siihen numeroon jossa otetaan vastaan liittymätilaukset... Sieltä sain teknisen tuen. Liittymän asennus myöhästyi kaksi (2) päivää, no onneksi, koska sain sillä liittymismaksun (muistaakseni 59€ silloin) ilmaiseksi. Sen jälkeen uutisoitiin suurella että Soneran sähköposti takkuaa, no se selvitettiin päivän aikana eikä haitannut mun koska olin töissä. Sen sijaan meinasin tipahtaa pekiltä kun Soneralta tuli posti että näistä ongelmista johtuen ensikuun liittymämaksussa on 50% alennus. Sain alennuksen vaikka ongelmat eivät mua olleet koskeneet. Siis olen Soneraan enemmänkin kuin tyytyväinen. Ja eikös tämän ketjun aloittaja juuri halunnut yhteyden joka toimiin 24h vuorokaudessa.
Ehdottomasti Elisa.Ollut käytössä yli vuoden eikä ole pätkinyt kertaakaan.Eikä ole ollut mitään muutakaan ongelmaa.
Yleensä se on linjassa vika eikä operaattorissa. Joka öinen pätkiminen kuuluu tuskin asiaan, joten valittamaan!
Meillä on kotiväylä. Puolitoista vuotta sitten kun otettin, niin ensimmäinen 6kk pätki aivan älyttömästi, mutta sitten se loppu ja on toiminnut nyt vuoden aivah häiriöttä(onhan nyt huoltokatkoja yms)