Lumia 800 Vai Galaxy Nexus?

Viestiketju Uutta puhelinta ostamassa -osiossa. Ketjun avasi VonTub 23.01.2012.

1. VonTub

VonTub Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tyhmä pää ei osaa valita, vaihtoehtoja on monta! Windows-puhelimet kiinnostaisivat, mutta kun en tiedä niiden toimivuudesta.
    Olen jäänyt jälkeen puhelinmalleista ja tieto on todella vajaata, joten kysynkin nyt teiltä ystävät hyvät mielipiteitänne.

Lähinnä näiden kahden välillä, mutta hyviä vaihtoehtojakin saa ehdottaa.

Ainoa kriteeri on, että ei Applea. Kiitos jo etukäteen.

Onko ihmisillä hyviä mielipiteitä, miksi toinen olisi parempi kuin toinen?

Viimeksi muokattu: 23.01.2012
  2.  
  3. pc2

pc2 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26

Itse ehdottaisin Samsung omnia w. Se on voittanut lumia 800 testeissä ja on halvempi.

4. simsim4

simsim4 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Lumiassa parempi kamera kuin omnia w:ssä. Itse odottaisin kesään asti kun Lumia 900 tulee jos ei jaksa odottaa nii sitte Lumia 800.

5. pc2

pc2 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    lumia 900 on paras Windows phone tällä hetkellä. Toki lumia 800 on parempi kamera. Tuossa kuitenkin noiden puhelinten vertailu. http://geekaphone.com/compare/Nokia-Lumia-800-vs-Samsung-Omnia-W

6. Blodoffer

Blodoffer Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Galaxy Nexuksessa on lähes tuuman isompi näyttö kuin Lumiassa, joten sinänsä aika oudot vaihtoehdot. Luuria käteen, ja sitten katsomaan, että mikä tuntuu parhaimmalta! Jos pikkuruudusta ei huvita tihrustaa, mutta Windows Phone on ehdoton, niin kannattaa ehdottomasti valita HTC Titan. Jos taas palikoiden siirteleminen ei innosta, niin Galaxy Nexus on hyvä valinta. Joku speksirunkku voisi valittaa, ettei kamera oli kirkkainta kärkeä, mutta suurimmalle osalle meistä puhelin on kaikkea muuta kuin kamera tai navigaattori. Jos jaksaa odottaa vielä määrittelemättömän ajan, niin Android-puhelimista Motorolan Razr Maxx voisi olla hauska vaihtoehto: siitä löytyy käsittämätön 3300 mAh akku, vaikka laite on ohut kuin mikä.

7. VonTub

VonTub Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kiitos vastauksista! Kävin kokeilemassa tänään kaikenlaisia puhelimia ja Lumia oli sen takia aika keulilla, koska ei ollut liian iso, niinkuin esimerkiks S2. Omaan taskuun ja käteen tuntui vähän turhan kookkaalta.

Toki jokaisella on omat mielipiteensä ja tarpeensa, minulla ne tuntui täyttävän tällä kertaa Lumia, joten se tuli tilattua.
    Ehkä sillä siihen asti jaksaa säätää, kunnes tulee joku hyvä uutuus, esim vaikka tuo Blodofferin Motorola joka nostikin paljon kiinnostusta, kiitos siitä =)

Jaa tämä sivu