Ok! Eli oon tässä asentamassa kaupasta ostamaani LOTROA ja samalla koitan tehdä oman accountin. Menin myaccount.turbine.com sivuille ja yritin laittaa sen "production keyn" siihen boxiin. Se selittää että, "The Product Key you entered is already in use. If you believe this is an error, please contact the business from whom you received the Product Key. [ERROR 30026]". Koodi minkä siihen laitoin oli se pelin mukana tullut "european activation key" ja eikö se ole juuri se "productio key"?. Vastauksia kiitos. Olis haluja päästä jo pelailemaan Kiitos!
Ensiksi, olisit voinut tämän sisällytää tähän threadiisi. Ja kyllä tuo mainitsemasi european activation key pitäisi olla juuri se product key (ihmettelen vaan miksi sana europe, mutta sillä ei kai väliä, jos ei muita aktivointikoodeja tullut mukana). Sinuna menisin / ottaisin yhteyttä kauppaan, josta ostit pelisi (peli, kuitti ja vaikkapa printattu screenshotti ongelmasta mukaan tietysti) ja selittäisit tilanteen. Toinen tapa on ottaa suoraan yhteyttä pelin kotisivujen kautta: link Joko sähköpostitse tai puhelimitse (muista katsoa hinta, jos näin. Ulkomaanpuhelut erittäin kalliita). Samoin kuin edellisessä, tässä selität taas tilanteen (englanniksi tietysti. Ja jos englanti on suuri ongelma niin voin myös yrittää auttaa YV:nä) ja varmaankin tarvitset scannatun kuvan kuitista ja pelistä. Jos hyvin käy, saat sitä kautta uuden aktivointikoodin.
Ei kaikkea tarvitse toistaa kuin papukaija. Kerta riittänee ja jos ei ketjuun ole asiaa niin voi suosiolla jättää väliin.