Kesälomat tulevat ja kesän matkat pois tietokoneen ääreltä. Jos olet poissa AD:n sivuilta jonkin aikaa niin merkitse tähän, milloin olet poissa. Niin ei kenenkään tarvitse ihmetellä, mihin olet joutunut. Tai joku voi huokaista helpotuksesta että saa viimeinkin puheenvuoron. Miten vain. Neptun on pitkään erämaissa n. 5.5. - 1.10.06
Jaahans... Loma - Onkos se jotain syötävää? Vaihfoin juuri työpaikkaa, ja tämän vuoden lomat napsahti samalla pois. 60 tunnin viikkoa painetaan ainakin Joulukuulle, ja katellaan sitä lomaa sitten uudestaan. Samalla voin myös sanoa, etten täällä tule aikaani liikaa viettämään =)
@Spertti En varmaan minäkään hirveästi täällä aikaa viettäisi jos 60 tuntia viikossa tekisin.. Nukkuminenkin on ihan pop Itse tuskin pidempään olen poissa, vaikka lomaakin välillä pitelen.
17.7 alkaen 6 viikkoa pitäisi lomailla joista 3 viikkoa menee euroopassa,1-2 viikko terasseilla ja loput muuten vain oleillessa,joten aika vähillä käynneillä Afterissa,ehkä.
Lomaa ei ole, 2.5. alkaa työt uudessa paikassa ja sitten koulu alkaa ~28.8. Mutta työt on taas semmosia, että aikaa luultavasti jää surffailuun =D
Armeijan harmaisiin menossa Kesällä töitä töitä ja töitä, enkä mä täällä meinannu muutenkaan hirveesti pyöriä ku aurinko paistaa ulkona
hmmm..loma..eipä ole tullu lomaa vietettyä viimeisen 5 kesän aikana..heti kun on koulu loppunu nii töihin, näyttäis että tästäkin kesästä tulee samanmoinen, mutta viimeistä kertaa, toivottavasti..Kaippa sitä töissä vuoden aikana muutama lomapäivä kertyy..
Minulla alkoi kesäloma jo vajaa kuukausi sitten ja loppuu vasta elokuun alussa, mutta uskon olevani täällä.. Lähes jokapäivä..