Elikkä mullaon nokia 6600 ja oon tilannut 2 eripaikasta logon nimeltä poista, mutta sitte näyttöön jää vaan sellanen ruma harmaa laatikko, miten saan tuon ruman latikon ja logon pois siitä?
Fexplorer ohjelmassa on sellanen toiminto, että sillä voi vaihtaa sen johonki toiseen kuvaan. Ainakin itellä toimi vaihto n-gagessa, mutta 3230 ei tunnu enää toimivan toi logon vaihto
Noh ei taida fexplorerilla, yritin opmanilla sillä logon vaihto ohjelmalla sillä olen ennen onnistunut vaihtamaan logoa, mutta logonpoiston tilauksen jälkeen ei toimi. ....onko puhelinta mahdollista nollata totaalisesti että kaikki logot katoaisi tai vastaavaa.
Voiko millään keinolla/ohjelmalla poistaa kännykässä olevan SONERA logon, kännykkänä toimii nokia 3220.
Ïtsellä ei ole enää vähäänaikaan ollu Nokian kännytkkää, mutta jos nyt oikein muistan, niin vanhassa 6100:ani oli asetuksissa jokin 'operaattorin tunnus' kohta, josta sai valita näkyykö se vai ei.
noh ei sekään toimi. Alkaa epätoivo iskeä, että joudunko katsomaan tuota rumaa laatikkoa tosssa aina, kun en saa sitä sonerankaan tekstiä näkyviin....
Katos onko sulla sellasta kansioo c:llä ku oplogo(oisko ollut c:\system\apps\phone\oplogo), jos on nii sieltä poista se kuva mikä siellä kansiossa on tai sen koko phone kansion voi poistaa.
Mulla toimi toi edellinen. Tyhjennä kaikki kuvatiedostot oplogo-kansiosta ja käynnistä puhelin uudestaan.
niin mutta en halua siihen mitään rumia logoja, puhelimessa on värinäyttö joten noi logot on yleisesti ottaen rumia.