Tarttis tehdä yhden firman logo sen sivuille ja ei ole sitä logoa kuin paperilla, onko mitään semmosta softaa jolla vois paperilta scannatun logon muuttaa koneella tehdyn logon näköseksi ettei se ole scannatun kuvan näköinen....toivottavasti tästä tajuu homman idean.
Emmä oikeen tiiä ittekään onko sellasta olemassakaan mitä mä haen...mutta photoshopillahan tuo tuntuuis onnistuvan kun pukkuhiljaa alkaa tajuu pikkasen siitä softasta.
On se logo jostain siihen paperillekin pistetty...yritä saada se painotalo kiinni joka painaa ne firman paperit..tietysti sen kyseisen firman kautta virallisesti. Pyydät lähettämään emaililla sulle sen kuvan.
Juu tekisinkin niin mutta kyseisen firman piti ottaa logon tekijältä kotisivut jotka sitten olivat niin kalliit ja päätti teettää ne minulla ja ei kuulemma kehtaa pyytää logoa. kun peru sivujen teonkin.
Sitten vaan skannaat sen kuvan esim. Photoshoppiin ja muokkaat siitä sitten...croppaat, turhat, pienennät sopivaksi, kloonaat virhekohdat, säädät kirkkautta, värejä jne.
Juu kiitti vastanneille, tohon photoshoppiin piti saada hieman ohjetta ennen kuin sen käyttö alko valkenemaan mulle.
Riippuen logosta... Mutta yleensä noi logot kannattaa tehä tolla freehand ohjelmalla... Teet siitä logosta kato verktori grafiikkaa niin siitä logosta voi tehdä just sen kokosen kun haluu ilman että laatu kärsii... Niin ja täältä löytyy kanssa ilmais ohjelma tohon vektorointiin: http://autotrace.sourceforge.net/