Logitechin mx518

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi RuttuKone 17.04.2007.

1. RuttuKone

RuttuKone Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Siis logitechin mx518 hiirestä...... Onko ollut hyvä hiiri käytössä jne?
    Pelaamiskäyttöön ois tarkotus.

2.  
  3. Mestaus

Mestaus Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Minulla on tuo,suosittelen.Hyvin pelit toimii ton kanssa.Jos haluut viellä satsaa nii osta vaikka G5,se on sentäs laaseri.Tosin kyllähän niitä taitaa viellä tykimpiäki olla....

Viimeksi muokattu: 17.04.2007
  4. umpSh

umpSh Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    MX518 on parempi kuin nuo laserlelut. Itse olen omistanut sekä Logitechin, että Razerin hiiriä, lasermalleja(myös G5) ja optisia. Parhaimmat mallit suorituskyvyn puolesta ovat olleet MX518 ja Razerin Diamondback.

Ei kannata uskoa mainosmiesten kikkoja ja sokeutua trendisanoista kuten "laser". MX518 on ehdottomasti yksi parhaista pelihiiristä tällä hetkellä. DeathAdderista on puhuttu ja lupailtu paljon, mutta sitä ovat ainakin aiemmin vaivanneet monet lastentaudit, jotka MX518:sta on saatu karsittua. Itse en uskalla tuosta Razerin tulokkaasta sanoa vielä mitään, kun en ole päässyt kokeilemaan.

5. juhha84

juhha84 Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    mx518 on myös itselläni, ja äärimmäisen tyytyväinen olen ollut ostokseeni. Suosittelen.

Tosiaan aikaisemmin oli laser hiiri käytössä, ja tämä mx518 hakkaa sen mennen tullen.

6. smaga

smaga Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Itsellä kans kyseinen mx518. Ja ei mitään valituksen aihetta löydy. Passasi paremmin käteen kuin razerin hiiret, niin päädyin tähän.

7. RuttuKone

RuttuKone Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ok,kiitos vaastauksista. MX518 siis seuraava ostos:D

8. Jone90

Jone90 Guest

Jep tuo mx518 on aivan loistava hiiri pelaamiseen ym... Ittellä ollu tuo vähän päälle vuoden eikä mitään ongelmii oo ollu.

9. BlasterX

BlasterX Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Juu, olen kanssa onnellinen omistaja.

Hyvin toimii ja olen erioten tykästynyt noihin Edellinen/Seuraava nappeihin. G5:ssä on vain seuraava(?)

Logitechin SetPoint ohjelmaa en kyllä suosittele kenellekkään.

10. Taulu

Taulu Newbie

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    0
    Oon pelannu tolla mx518 kaverin luona erittäin hyvälle vaikutti. Itellä on tuo razer diamondback joka on mun mielestä hieman parempi ku tuo mx518. Ja se logitech setpoint on iha kauhee :C

11. smaga

smaga Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Mitäs vikaa tässä setpointissa on?

12. Taulu

Taulu Newbie

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    0
    Kaveri on jolla tuo logitechin hiiri on haukkunu ton setpointin iha pystyy ja ku ite yritin säätää sillä jotai esim noita nappi binding juttuja ei saatana toiminu ja muutenki jotenkin sekavan olonen.

13. Mecli

Mecli Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tämä Razer vs. mx518 on vähän niin ja näin... Kumpi sopii käteen paremmin niin on tietysti parempi... Toiminnot ovat lähes samat tosin on puhuttu että razerin valikko on pare kuin setpoin mutta se on käyttäjästä kiinni.

Itsellä Razer diamondback ja hyvin menee... Suosittelen sitä ennemmin koska omaan käteeni sopii...

Ja tämä kuuluisa G5... Se on sellainen möykky jossa oma käteni ei lepää, mutta varmasti hyvä, ei vain sovi käteeni...

14. umpSh

umpSh Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kun hankin MX518:n, asensin samalla Setpointin uusimman version. Heti ensimmäisellä pelikerralla Setpoint kaatoi mukanaan Counter Striken.

Tuon jälkeen en ole kyseiseen roskaan koskenut, sillä Setpointtia vaivasivat erinnäiset ongelmat jo aikoinaan Dual Opticalin kanssa, joka myös toimi loistavasti ilman Logitechin ohjelmia.

15. smaga

smaga Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Jaa ei ainakaan itsellä ole ollut mitään ongelmaa tuon setpointin kanssa..

16. Jarskaaja

Jarskaaja Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Meikäläiselläki Mx518.. Eikä SetPointti oo aiheuttanu onkelmia. =P

17. muranziel

muranziel Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itse Omistan MX400, ja ei ongelmia Setpointin kanssa. Kertokaas tarkemmin mikä tekee setpointista huonon/kauheen? Ja tarkistakaa samalla notta "ota peiasetukset käytöön" EI ole vlittuna =P Muuten menee näppäinten määrittelyt uusiks pelin ajaks =)

Viimeksi muokattu: 21.04.2007
  18. umpSh

umpSh Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Enemmin voisi kysyä, että mitä hyötyä Setpointista on? MX518 ainakin toimii paremmin kuin hyvin ilmankin. Mielestäni tuo on vain yksi uusi turha taustaprosessi, vaikka toimisikin ilman ongelmia.

19. Mestaus

Mestaus Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Käytän ite tota koska,välillä painelen noita muita nappeja niin tuleeki hiireen vahingossa lisää senssiä.Otan tosta setpointista noille muille nappuloille,että ei toimintoa.

20. totto69

totto69 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    kyllä MX518 ihan hyvä on kun ei kalliskaaan ole ja ihan tarkkakin on suosittelen. ja hyvä pelata tietysti :)

21. BIGdane

BIGdane Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Joo mullon kans mx518 en oo parempaan hiireen vielä koskenu vissiin. Razeria ei oo ollu itellä mutta koitin sitä ja se ei ollu ainakaan käessä niin hyvä imo.

Jaa tämä sivu