logitech Z-640 ja DVD soitin

Viestiketju Yleistä keskustelua digitaalisesta musiikista -osiossa. Ketjun avasi orba 29.12.2005.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. orba

orba Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mulla on nuo 5.1 kajarit asennettu kotiteatteriksi ja kysymys kuuluukin että,miten mä kytken ne dvd laitteeseen kun piuhan päässä on vain kolme pistoketta eli musta,oranssi ja vihreä! mä tiedän että ne menee suoraan pc äänikorttiin mutta miten kytkeä ne dvd laitteeseen? dvd koneessa on 6 rca paikkaa! kajarien mukana tuli sellanen musta mötikkä mikä on varmaan tarkoitettu konsolikoneisiin mutta siinäkin on vaan 2 rca ulostuloa ja oranssi piuha jää roikkumaan ilman mitään! saisin kyllä kytkettyä taka ja etukajarit mutta subbari ja keskikajari jää ilman mitään.Tää logitech koostuu niin että subbariin menee taka ja etukajarit,sitten lähtee subbarista keskikajarille paksu johto ja keskikajarista ne kolme piuhaa jotka on tarkoitettu pc korttiin.keskikajarissa on säädöt ja virtanappula.
    PC superstoressa oli kuulemma kytketty ne kotiteatteriksi mutta kävin tarkistaa asian ja ei siellä enään tiedetty asiasta? toivottavasti joku täällä osaa neuvoa mitä pitäs tehdä etten kytke väärin :)

2.  
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu