Hei! Ostin Logitech momo ratin ja polkimet, jotta olisi parempi pelata ajopelejä (Test drive unlimited, Race driver grid yms) Grid:iä pelatessa Momo toimii kuten pitääkin, mutta Test Drive unlimitedissa se ei oikein toimi. Siis ohjaus on jäykkä eikä ratti tottele ohjausta vaan kääntyy itsestään minne sattuu. Logitech Momo on 240 astetta kääntyvä ja test drive unlimitedissa voi asetuksena olla 900 astetta kääntyvä, joten tietääkö joku miten saan test drive unlimitedissa ratin 240 astetta kääntyväksi ja muuten toimimaan kuten pitääkin? Toivottavasti osasin kirjoittaa edes selvästi , tai edes tajuttavasti! Toivottavasti autatte. Kiitos.
Nyt sain asian osittain kuntoon, vielä on silleen että ratti on jäykkä ja välillä ohjaa itsestään Mitenkä tämän saisi pois? Olen koittanut driving asetuksia yms muuttaa mutta ei se lähde päältä. Tietääkö joku?
Kokeile höllätä vähän sitä Force feedbackiä ja jos löytyy semmonen täppä ku Reverse ni sitäki voit kokeilla päällä ja pois.
Mitenkäs tuota voi höllätä? :O Muissa peleissä se on ihan oikein toimiva, mutta toi test drive unlimited mättää jotenki :S
pelissä. mulla ei oo TDU just tällä hetkellä asennettuna ni en osaa auttaa, enkä oo sitä pelannu ratilla ku en omistanu ratti-settiä vielä ku sitä pelasin. voisin sen asennella ja kattoa tässä pikapuoliin. jeps.... eli Options -> Controls ja sieltä options välilehti. tässä vielä kuvaa omista asetuksistani. punaisella merkitty forcefeedbackin säätö. TDU säädöt Mulla on forcefeedi täysillä ja tuntuu et sitä on liian vähän silti. makuasioita tottakai.