Logitech Harmony One yleiskaukosäädin

Viestiketju Muuta keskustelua kotiteatterista -osiossa. Ketjun avasi harryy 15.01.2010.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. harryy

    harryy Regular member

    Liittynyt:
    26.12.2005
    Viestejä:
    295
    Kiitokset:
    5
    Pisteet:
    28
    Ajattelin herätellä keskustelua laitteesta, sen ominaisuuksista, muokattavuudesta, kokemuksista, vinkeistä etc. Itse ostin laitteen pari päivää sitten NetAnttilan hinnalla 149€, josta sain keskolaisen alennuksen, huikeaan 135€ hintaan. No eikös Verkkokauppa.com pamauttanut sen saman tien halvemmaksi (tämän päivän hinta alle 120€) :). No näin käy aina kun ostaa jotain ni se on seuraavana päivän edullisemmin jossain.

    Lyhyt käyttökokemus on ollut neutraali. Laitteen säätämiseen sellaiseksi kuin sen itse haluaa menee aikaa ja mitä enemmän laitteita löytyy, sitä enemmän aikaa kuluu. Itselläni on tällä hetkellä vain digitv ja pvr-digiboksi - mahdollisesti hankin tuon ps3 lisäkkeen jolloin pystyn sitäkin ohjailemaan kaikkien 51? komennon kautta.

    Olen saanut perustoiminnot nyt säädettyä ja myös suosikkikanaville omat ikonit näkyviin. Kosketusnäyttö on säädettävissä viidelle eri herkkyydelle, mutta niissä en juuri eroja havainnut. Laitteen saa ääntelemään ihanasti tai pysymään hiljaisena, kuinka haluat. Laitteella pystyy ohjailemaan jopa 15 aparaattia ja 5000 merkkiä tuettujen laitteiden listalta taisi löytyä. Onko sinulla jo kokemuksia moisesta kapulasta? Anna kuulua tänne :)
     
  2.  
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu