Live-rekisteröinti juuttuu

Viestiketju Xbox 360 -osiossa. Ketjun avasi Mahlainen 12.05.2008.

1. Mahlainen

Mahlainen Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Hankin perjantaina uuden Xbox 360:n ja nyt olen masiinan kanssa kertakaikkisen pulassa. Auttakaa, viisaammat, auttakaa nyt.

Sain LIVE-rekkaamisen pelittämään. Kaikki sujuikin normaalisti/sutjakasti "Terms of..." -valikkoon saakka, jolloin "accept-painikkeen" näpäyttämisen jälkeen 360 ei reagoinut enää mihinkään. Kone juuttuui latausikkunaan - mitään ei tapahdu, ympyrää kiertävät valot pysähtyvät ja kaikki muukin boxin toiminta hyytyy. Uudelleenkäynnistystä ja -rekisteröintiäkin on kokeiltu jo muutamaan otteeseen. Missä on oikein vika?

2.  
  3. Jouko?

Jouko? Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    32
    Pisteet:
    78
    Itse ongelmaan en osaa mitään vastausta antaa mutta kannattaa kokeilla vaikka sen tilin tekoa vaikka ihan www.xbox.com sivustolla.

4. Mestaus

Mestaus Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Minä itsekkin tappelin tuon kanssa monta päivää.Itse sain toimimaan kun tyhjensin välimuistin/formatoin kokokiintolevyn.
    Konsolin välimuistin voi tyhjentää valitsemalla System-välilehdeltä muistin (Memory) ja korostamalla kiintolevyn (Hard Drive). Jos tässä vaiheessa näppäilee koodin Y, X, X, LB, RB, X, X, konsoli kysyy haluaako käyttäjä huoltaa tallennusvälineen ja painat yes.

Viimeksi muokattu: 25.05.2008
  5. Mestaus

Mestaus Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Ihan kiinnostais tässä tietää,että jumittuko samaan kohtaan?

Jaa tämä sivu