Live Messengerin tietoturva ..

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi Balaclava 04.10.2007.

1. Balaclava

Balaclava Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Eli siis jonkinsortin "hakkeri" onnistui ilmeisesti hyödyntämään jotain mesen madonreikää ja kirjoittelemaan tunnuksellani muille ihmisille, tosin en tiedä pystyikö käyttämään jos en ollut itse kirjautuneena sisään..
    Kone on kuitenkin nyt puhdistettu jne. mutta liekkö messengerin käyttö turvallista vai pitäisikö vaihtaa ohjelmaa esim. Mirandaan tai vastaavaan, vaiko vaihtaa koko tiliä?

Uusin versio mesestä eli 8.1 oli siis kyseessä

2.  
  3. Jupsu

Jupsu Active member

Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    68
    Oliko koneellasi pöpö joka laitteli muille viestejä tyyliin "Olen tässä kuvassa alastomana elä kerro kellekkään" jonka jälkeen oli linkki tai tiedosto (tekstit on englanniksi)?!
    jos oli niin tuo pöpö ei tule muuta kuin omasta syystä eli sinulle on joskus tullut vastaavanlainen teksti ja olet ladannut ko. tiedoston ja siitä saannut pöpön!!

4. lettas

lettas Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    221
    Pisteet:
    93
    Ettei vaan tapahtunut baari-illan jälkeisenä aamuna? Itsellä tuota tapahtuu toisinaan ;.). Vakavasti ottaen kyseessä on virus jos lähetetyt viestit ovat lontoon kielellä. Jos kieli on suomi, on joku sinulle tuttu teinihaxor arvaillut salasanasi ja pelleillyt hieman.

Edit: Suosittelen lämpimästi Pidginin uusinta versiota. Webbikamera eikä äänineuvottelu onnistu, mutta kaikki muu on parempaa.

http://www.pidgin.im/download/windows/

Viimeksi muokattu: 04.10.2007
  5. Balaclava

Balaclava Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Suomeksi oli juu teksti ja puhui silloin kun olin kirjautuneena sisään.. Kokeilen tuota Pidginiä nyt kuitenkin vielä. Salasanan vaihto voisi olla kyllä paikallaan

Jaa tämä sivu