Litteät

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi vez 17.11.2005.

1. vez

vez Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kysyisin vaan kummalla valmistajalla on paremmat näytöt Samsungilla vai Lg:llä Olen aikeissa ostaa pelikäyttöön Litteän näytön

2.  
  3. T/D/F

T/D/F Regular member

Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    28
    LG'llä on ihan hyviä kyllä, mutta 12ms vasteaika ei ainakaan riitä. Samsungin näytöistä en tiedä. Suosittelen lämpimästi Acerin näyttöjä, koululla on niitä muutama, ja itselläkin kotona sellainen, toimii kuin junan vessa, ja kuva on loistava, eikä pompi paljoakaan. Tässä yksi vaihtoehto: http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=11902

4. Pahvipiä

Pahvipiä Guest

Itelläni nyt käytössä Samsungin 8ms tft-näyttö. Eikä mitään valittamista kuvanlaadussa. Eikä pahaa sanottavaa ole LG:n näytöistäkään, kun sellainenkin ollut käytettävissäni. Mutta ite en ottais tuollaista näyttöä, jossa kaiuttimet on integroitu näyttöön.

5. Limasika

Limasika Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    12ms:n ja vielä 16ms:nkin vasteaika riittää helposti, eikä mitään häntimisiä esiinny kunhan arvot pitävät paikkaansa. Itse pelailin yhteenväliin 23ms:n vasteajalla varustetulla paneelilla, eikä siinäkään mitään häntimistä esiintynyt verrattuna nykyiseen näyttööni, joka 12ms paneelilla (LG L1780U).

6. wipe2000

wipe2000 Senior member

Kiitokset:
    5
    Pisteet:
    118
    Eipä taida voida noin yleisesti sanoa, kumpi on parempi, riippuu ihan mallista.

7. rafsanta

rafsanta Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    itselläni tämmöinen hyvä pelilittu, todella hyvä on ollu! siis Samsung 940B.

8. gizmo1986

gizmo1986 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
  9. rafsanta

rafsanta Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    OT:
    gizmo näyttäs jätkällä olevan ainakin rahaa, kun kattoo tota sun sigua... vai onko toi joku oma unelmakokoonpanos? ;)

10. Ley

Ley Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    tuolta löytyy ihan mielenkiintoinen vertailu 19" litteistä näytöistä joissa vasteajaksi merkattu 8ms... no niin kuin vertailusta voi lukea, 8ms voi aina pakkaukseen merkitä... heh

http://graphics.tomshardware.com/display/20050215/index.html

Eli ei noi vasteajat ihan todellisia ole sitten kun mennään tuonne 8ms paikkeille... puhumattakaan uusista 4ms näytöistä.

Samsungin näytöt lienevät yleisesti aika päteviä vehkeitä ja muistaakseni Samsung 19.0 TFT, SyncMaster 913N voitti MikroPC:n vertailun tässä hetki sitten... itse olen tuota ajattelut, mutta ei vielä raaski ostaa vaikka hinta ihan kohtuullinen.

11. maketzu

maketzu Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itse suosittelisin Samsungia, mutta kuten sanottu ei LGeissäkään mitään vikaa ole. Itse aina vaan tykänny Samsungeista, niillä kun on oikeita aarteita. LG minusta vähän turhan "joka päiväinen perusnäyttö". Samsungissa näkyy laatu.

Jaa tämä sivu