Tuli tommonen liteoni ostettua ja meinasin samantein päivittää firmwaren uusimpaan muttei päivitys suostunutkaan menemään vaan valitti että asema on eri. Nyt asemassa on GBG2 firmware josta en löytänyt mitään mainintaa mistään. Onkos nyt tullut väärä asema vai mikä on? Korjataan: siis DRW-1S45
Moi Saitko päivitettyä firmwarea? Itse koitin tuolta 4Kussin sivulta tuota 1S41 firmistä mutta ei suostunut päivittämään. Dvd-aseman tarrassa on kyllä mallimerkintänä tuo 1S41 mutta xp tunnistaa aseman tuoksi 1S45 Pienessä maahantuojan tarrassa (www.indeport.fi) lukee, että kyseessä on Lite-On LDW411 asema... Onko joku saanut firmiksen päivitettyä muuten taidan viedä tämän Turussa Indesoliin takaisin...
Eli sain itse päivitettyä tuon täällä olevilla ohjeilla eli: http://club.cdfreaks.com/showthread.php?s=&threadid=42502 ja tuolta toisen postauksen avulla... eli kyseessä ei ole lite-on 411s vaan lite-on 451s.. Speti
Oho olin unohtanu kirjotella tähän. Minä flässäsin tuon 451s firmwaren tuohon ja hyvin on toiminut, nyt tunnistuukin LDW-451S. Käytin tuota flashfix ohjelmaa jolla sai tuon GSB6.exe firmware päivitysohjelman laitettua niin ettei välittänyt vaikka tunnitui eritavalla.
Jep, tiesitkin varmaan, että tuon aseman voi helposti päivittää 8x nopeuksiseksi vain fläsäämällä uusimman firmiksen...ohjeet myös tuolla foorumilla...
En ole vielä koittanut päivittää 8x malliksi kunnen noita levyjäkään ole nähnyt. Oletkos sinä jo koittanut?
Moi Jep, päivitin ja nyt hyrrää s851 firmis ja hyvin pelaa. 8x kertaiset levyt ovat vasta Saksasta tulossa, joten niistä raporttia myöhemmin, suosittelen...
Speti... Siiskö ton liteonin 451S aseman saa polttamaan kasilla? jos kehtaisit kyhätä jonkulaiset ohjeet siihen. kun ei mene mulla jakeluun mitä tuolla enkku foorumilla selittävät.