Elikkö joo mä tyhmänä menin asentaan linux ubuntu 7.10 koko kovalevylle, vistan päälle vissiin. Että onko mitään tehtävissä? Saanko vistaa takaisin mitenkään?
Et saa samaa vistaa. Jos saat jotain kautta käsiisi asennusdvd:n, voit käyttää asentamiseen koneen kyljestä löytyvää avainta. Onko kyseessä läppäri, ja jos oli, teitkö palautus-cd/dvd:t?
Ei millään pahalla, mutta teillä Linux-aktivisteillä menee välillä liiallisuuksiin tuo oman järjestelmän kehuminen. Te ette kestä yhtään, jos jossain kehutaan Windowsia. En minäkään mikään mikkisoftan sanansaattaja ole, mutta ei tartte mennä heti mollaamaan ja sanomaan, että "Linukka on aina se paras", jos joku edes mainitsee, että käyttää Windowsia. Mun mielestä Winukka ja Linukka ei ole toisiaan parempi tai huonompi. Joo mistäs mä saan rahat konsolin ja pelien ostamiseen? Sitäpaitsi konsolien pelivalikoima on meikäläisen melko suppea, eikä esim. mmorpg-pelejä, joista tykkään ole konsoleille tehty. Muutenkin nuo konsolit on mun mielestä aika lailla ala-asteikäisten hommia. Tää on sitten vain pelkkä mielipide, älkää suuttuko konsoliväki =D.
Joo niin tosissaan ei pidä pelaamista ottaa että linuxin asennus vistan päälle aiheuttaisi ongelmia. Pelaaminen on tietokoneen väärinkäyttöä teki sen linux tai windows alustalla. Ja edelleenkin Joskus sitä onnistuu tekemään sellaisiakin kämmejä että niitä ei helpolla korjata tai peruuteta. Onneksi kukaan ei kuollut eikä haavoittunut. Aina niistä on mahdollisuuksia ottaa opiksi. Ei muuta kuin linuxia käyttämään ja opettelemaan. Ei se pure eikä niele. edit kirjoitusvirhe