Minkälaisia levyjä ovat CDV levyt ja CD-G levyt? Soittimen käyttöohjeissa mainitaan että noita levyjä ei voida toistaa tuolla soittimella. Ja onko kukaan muu kokeillut Video-cd:tä tuollaisessa laitteessa? Minulla ilmenee sellainen ongelma että kun olen tehnyt musikki video-cd:n niin viimeistä kappaletta ei voi valita. Ainoastaan pääsee katsomaan viimeisen kappaleen kun antaa soida toiseksi viimeisen kappaleen loppuun niin sitten tulee perään se viimeinenkin. Olen kokeillut tehdä useita video-cd:itä mutta aina sama juttu. Voisiko johtua poltto-ohjelmasta? Käytän Adaptec Easy Cd Creator Deluxe 4.05 poltto-ohjelmaa. Kyllä siinä on video-cd tuki. Vai voisiko johtua myös siitä että käytän cd-rw levyjä. En ole kokeillut cd-r levyjä.
Joo nyt toimii video-cd:t. Ilmeisesti Nero on parempi video-cd:n teko ohjelma. Ja onhan myös cd-rw levyissä eroja. Toiset levyt tuntuvat toimivan paremmin kuin toiset. Mutta onko muilla kyseisen härvelin omistajilla video-cd:tä katsellessa nappuloissa viivettä? Tai siis sillai että ei aina mene ensimmäinen painallus perille eikä aina myös toinen mutta kolmas painallus viimeistään vaikuttaa. Ei dvd:tä katsellessa ole mitään viivettä. Ainoastaan video-cd:llä.