elikkäs kyseinen polttava on tullut hankittua ja nyt on kova hinku "paistamaan lättyjä".Kysesiset datawriten levyt ovat ilmeisesti toimineet ilmeisesti kyseisessä asemassa...Mistä saan halvimmalla kyseisiä levyjä,kannattaako levyt ostaa 1x vai 2x nopeuksisena?onko suuria eroja onnistumisessa nopeuksien välillä?kannattaako käyttää neron poltto-ohjelmaa vaiko paketin mukana tullutta B's.Millä ohjelmalla kannattaa leffoja rippailla että saa pysymään 5.1 äänet ja kuvanlaatu hyvänä? kiitos etukäteen
kannattaa tilailla vaikka Englannista esim. digital promo on saanut kehuja, suosittelen tai Saksasta, jos kieli sujuu Osta 2x nopeuksisena, poltot onnistuu varmemmin kuin esim. 4x, tuokin vaihtelee, toisilla toimii hyvin toisilla ei. Itse käyttelen Neroa eikä valittamista ole 5.5.10.42 versio. Hyviä ohjelmia on DvdShrink (ilmainen), Dvd2One (maksullinen), Dvd XCopy Express (maksullinen)
Kiitoksia noista tiedoista!mitkä olisivat/mikä on paras kauppa saksasta?kumpi tulee halvemmaksi saksa vai britit?säilyykö edellämainitsemissasi ohjelmissa 5.1 ääni ja hyvä kuvanlaatu?
dvd -> dvd ei todellakaan ole huonoa kuvanlaatua, ei paljoo joudu pakkaamaan. Ja vielä kun on mahdollisuus tiputtaa ekstrat, ylimäärääiset kieli / ääniraidat pois ja ottaa pelkkä leffa. Tosin yhdessä ketjussa kannatettiin pakkaamista CCE ohjelmalla. Lisäinfoa: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2/49027 tietääkseni noissa ei isompia eroja ole. Itse olen tilannut Digital Promotionista http://www.digitalpromo.co.uk/ ja ollut ihan tyytyväinen. Tavara ollut mitä kuuluukin, mitään ei ole puuttunut, eikä laskun kanssa ongelmia. Tavara tulee viikossa
Mitä eroa on: Datawrite "Ritek" Overprinted Yellow Top 4.7GB (1x-2x Speed) DVD-R RITEK Yellow Top (overprinted) 4.7GB (1x-2x Speed) DVD-R
Kaverilla nuo "Datawrite "Ritek" Overprinted Yellow Top 4.7GB (1x-2x Speed) DVD-R"-levyt ei toimi, mutta "RITEK Yellow Top (overprinted) 4.7GB (1x-2x Speed) DVD-R"-levyt taas toimii )
Onko levyillä eroa eli onko väliä vaikka ostaisin Jenkeistä? Olin lukevinani jostain, että pakosti esim USA:sta ostetut ei toimi euroopassa. Voiko pitää paikkaans?
Ei pidä paikkaansa Jenkeistä ostettaessa joutuu pulittamaan 22% verot tullissa sekä jos tuot yli 30 kpl niin voi olla että joudut vielä pulitamaan 0.9 euroa kasettimaksua per levy. Kannattaa mieluummin tilata EU:n sisältä jolloin et joudu maksamaan veroja. Tulli ei myöskään ratsaa EU:n sisäistä postia joten kasettimaksujakaan ei joudu maksamaan ellei omatunto sitten kolkuta )
Kiitos... Lähden USA:han ensi viikolla ja ajattelin sieltä ostaa noita Verbatimen levyjä jos halvalla löytyy...