1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

LG37LC2D Onko muilla ko. töllöä?

Viestiketju Televisiot -osiossa. Ketjun avasi olka 21.12.2006.

  1. olka

    olka Guest

    Ostin hiljattain itselle tollaisen. Maksoi Veikon koneessa 1299€. Itse olen ollut tyytyväinen, mutta mikä on muiden mielipide töllöstä. Hyvät ja huonot puolet?
     
  2.  
  3. jusunakki

    jusunakki Regular member

    Liittynyt:
    10.12.2004
    Viestejä:
    1,254
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    mitäs sillä on väliä jos kerta tykkäät
     
  4. olka

    olka Guest

    JUSUNAKILLE: Olet oikeassa, ei olekkaan :)
    Mutta muiden kokemuksia töllöstä mukava kuulla..
     
  5. Bertone

    Bertone Regular member

    Liittynyt:
    05.07.2005
    Viestejä:
    596
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    no mulla muuten kait sama töllö mut ilman digiviritintä

    ja olen ollut erittäin tyytyväinen siihen, paitsi komponentti kuva digiboxilta on
    aivan liian tumma jota ei saa säätämällä hyväksi mutta scartin kuva on aivan täydellinen minun silmään...
     
  6. Limasika

    Limasika Regular member

    Liittynyt:
    27.12.2004
    Viestejä:
    1,712
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Omia kokemuksia digivittimettömästä mallista täällä.

    Nyt on reilu kuukausi ollut käytössä, eikä ongelmia komponenttiliitännässäkään, joita on silloin tällöin raportoitu. Veikkaan että esim. Bertonella on vika boxissa ei televisiossa, vai onko testattu?

    Wiitä on ihan kiva pelailla vähän isommalta ruudulta :) Tosin kun komponenttikaapelia Wiihin en ole vielä saanut, niin kuva nyt on mitä on. (Hieman ihmetyttää miten Wiistä voi saada mitään irti, jollain 14" matkatelkkarilla, kun tämäkin tuntuu alkujärkytyksen jälkeen pieneltä. Tykki ja 100" kangasta ois aika jees :D)

    PC:ltä menee 10 metrin DVI - HDMI piuha töllöön ja toimii moitteetta natiiviresolla (tai siis 1360x768). Kiva istuskella sohvalla ja aamukahvin lomassa tsekata uutiset netistä kohtuu kokoiselta ruudulta :)
     
    Viimeksi muokattu: 25.12.2006
  7. BlueRoan

    BlueRoan Member

    Liittynyt:
    29.12.2006
    Viestejä:
    23
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Siis 37-tuumainen ja hintaa vain 1300 euroa!?! Saako udella, mistä ostit ja oliko tinkimisellä osuutta asiaan? Tahtoo tuollaisen...
     
  8. olka

    olka Guest

    Juu 37":nen. Ostin sen Veikon koneesta, joulukuun alussa. Ei ollut tinkimisen varaa enää :). Maksoin sen minkä siitä silloin pyysivät.
     
  9. BlueRoan

    BlueRoan Member

    Liittynyt:
    29.12.2006
    Viestejä:
    23
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    No hitsi, kun olis silloin ollut liikkeellä telkun ostossa. Nythän ne pyytävät siitä liikkeissä järjestään 1599 €...
     
  10. olka

    olka Guest

    BlueRoanille:
    Stockmannin uusimmassa kanta-asiakas hinnastossa töllön hinta 1290 Egeä. Sieltä ainakin noita löytyy..
     
  11. bongari

    bongari Guest

    itsekkin olen ostamassa tuota lg:n 37 tuumaista LC2d mallia olevan taulutelevision,täytyy vaan vielä odottaa kun niitä tulee sinne liikkeeseen,ja haluaisinkin vielä kysellä tästä mallista muiden mielipiteitä että onko tämä hyvä ostos,ja että onko tässä mallissa se etttä saan sen liitetty tietokoneeseen,ja että voin liittää myös pelikonsoliin sen,
     
  12. olka

    olka Guest

    Kyllä saat liitettyä tietokoneeseen ja saatpa siihen myös pelikonsolin kiinni. Kattavasti on liitäntöjä töllössä. Itselläni toimii hienosti ainakin PS2:n kanssa. Ehkä ainut - asia, jonka oston jälkeen huomasin on television paksuus, jos ajattelee seinälle ripustamista. Useita malleja ohuempia tarjolla, mutta saako tohon hintaan, sitä en tiedä..

    http://nordic.lge.com/fi/prodmodeld...01&modelCategoryId=0102&modelCodeDisplay=LC2D
     
  13. bongari

    bongari Guest

    ostin kans tuon lg:n 37 tuumaisen taulutelevision,ja malli on siis tuo LC2D,ja nyt kysyisinkin että minkälainen kaapeli olis kaikista paras eli siis dvd soittimesta tuohon telkkariin,noita scart kaapeleita kun on niin monenlaisia että minkälainen olis hyvä,ja sitten tuo component kaapeli suositteleeko joku että sillä yhdistäis telkkarista dvd soittimeen
     
  14. bahi

    bahi Member

    Liittynyt:
    20.01.2007
    Viestejä:
    37
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Eikös tuossa lg37lc2d ole hdmi liitäntä mahdollisuus eli jos sun dvd laiteessa on myös kyseinen liitäntä ni minusta se on paras!
     
  15. bongari

    bongari Guest

    onhan siinä se hdm liitäntä,mutta se ei varmaan kuvanlaatuun vaikuta jos ei dvd ole ihan alkuperäinen,eli ne mitkä olen telkkarista nauhoittanut niin ei se kuva varmaan sillä hdm kaapelilla sen kummemmaksi parane
     
  16. olka

    olka Guest

    Itselläni DVD kytketty telkkariin hyvälaatuisella S-video piuhalla ja yllätyksekseni kuva on loistava? Komponentti piuhoilla en ole kokeillut, koska dvd-soittimessani ei ole lähtöjä niille. Ymmärtääkseni niillä kuitenkin saisi paremman kuvan vielä. (itselleni kyllä riittää jo tuo s-videon laatu)
    Hdmi-liitäntä taitaisi kuitenkin tuoda parhaan lopputuloksen?
     
  17. bongari

    bongari Guest

    entäs tuo PS2,mielestäni minulla ei ole kovin terävä kuva siinä,minkähän lainen kaapeli olis paras mahdollinen siinä että sais tarkan kuvan siis tuosta PS2:sta tuohon töllöön
     
  18. Limasika

    Limasika Regular member

    Liittynyt:
    27.12.2004
    Viestejä:
    1,712
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Komponenttikaapelilla saa PS2:sta parhaan kuvan ulos.

    Tässä esimerkiksi aika monipuolinen piuhapaketti.
    .
     
  19. olka

    olka Guest

    Playstationin käyttöohjeestakin selviää, että komponenttiliitännällä saa parhaan kuvan näytölle. Itselleni tilasin semmoisen modpiiri.comista. On vaan vielä tossa pöydän nurkalla, ku en ole kerennyt kokeilemaan :)
     
  20. bongari

    bongari Guest

    ongelma on vaan se että mulla menee jo tosta töllöstä dvd:lle komponent kaapeli,että jos nyt ostaisin ton niin sitten tarvis vaan aina vaihtaa kun haluaa pelata tai katsella dvd:täkoska tuossa ei ole kuin yksi komponent liitäntä
     
  21. bongari

    bongari Guest

    miten saan tossa lg:n 37 tuumaisessa taulu töllössä muutettua ton kellonajan oikein,kun se näyttää olevan tunnin jäljessä,kun menen tuossa
    asetukset valikossa tuohon aika kohtaan ja sieltä valitsen kellon niin sieltäkään ei pysty sitä kellon aikaa muuttaan oikein,eli mitähän siis pitäis tehdä että saisin sen aikaan...
     

Jaa tämä sivu