1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Lg RH7500 kovalevyllinen DVD soitin

Viestiketju DVD-soittimet -osiossa. Ketjun avasi jps69 15.06.2005.

  1. jps69

    jps69 Member

    Liittynyt:
    15.06.2005
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Hyvä peli mutta pieniä ongelmia tekstejen kanssa. Ä ja ö kirjaimet näkyvät hieman erikoisesti, Ä on M kirjain pystyssä ja ö plusmerkki!
    Onko kellään samoja ongelmia? löytyykö mistään firmvaree tähän vehkeeseen, itse en ole löytänyt. Uskaltaako laittaa vanhempien ei kovalevyllisten firmvaree?
     
  2.  
  3. jtkuu

    jtkuu Member

    Liittynyt:
    01.07.2005
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ostin samanlaisen eli RH 7800 H:n ja minulla on myös onkelmia noitten divx tekstittyksien kanssa. Harvat tekstit saa näkyviin ja olen kokeillut sitä että pc:llä muokkaa (time adjuster) tekstit samanlaiseksi kuin ne jotka toimii, mutta ei sekään aina toimi.
    Jos tekstit sinulla näkyy niin Ä:t saat näkyviin kun pidä subtitelsiä pohjassa 3s ja valitset sitten tekstityksen joka näyttää kaikki oikein.
    Soitin teknikseen tukeen ja keskustelin heidän kanssaan teksti ongelmista mutta eivät osanneet auttaa ja LG:ä ei ole toistaiseksi tähän mitään firmwarea, harmi, enpä itsekkään tiedä mitä tekis palauttaisiko koneen kauppaan via mitä tekis.
     
  4. jartsa77

    jartsa77 Regular member

    Liittynyt:
    20.03.2005
    Viestejä:
    164
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Koska kysymykseni koskee samaa laitetta, en viitsi aloittaa uutta ketjua.

    Onko ko. laitteesta (7500/7800) ollut mitään testiä, tms?
    Millaisia käyttökokemuksia laitteestä?
    kertokaa Plussat ja Miinukset!

    jos huono, mitä suosittelisitte sama hintaluokka n.400-500€ (saa ehdottaa myös hieman kalliimpia jos on hyödyllisiä ominaisuuksia)
     
  5. olpp

    olpp Member

    Liittynyt:
    18.05.2005
    Viestejä:
    35
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kyllä päivitys on tullut. Huoltoon vain laite. Ja laittakaa sitten mukaan joku mallilevy, millä se vika ilmenee.
     

Jaa tämä sivu