LG polttava asema -Ongelmia?

Viestiketju DVD-R -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Kojootti 07.12.2004.

1. Kojootti

Kojootti Guest

Vaihdatin juuri takuuseen uuden LG-aseman ja siinä
    on sama vika kuin edellisessä elikkäs ei tunnista tyhjiä DVD-R/RW levyjä.Vai onko vikaa?
    Olen tässä epätoivoisesti yrittänyt polttaa
    DVD-Shrink ohjelmalla DVD.tä ja asema ei tunnista tyhjää DVD-RW levyä vaan pyytää laittamaan asemaan levyn.
    Kokeilin myös DVD-R levyllä ja poltto alkoi ja loppu saman tien "write error".
    Sitten kokeilin uudestaan ja poltto vaiheessa se ei suostunut edes yrittämään polttoa asemaan .
    Sen sijaan ohjelma pyysi asentamaan NERO:n joka on asennettu!
    Sammutin koneen ja aloitin homman alusta ja taas asema pyytää tyhjää levyä jne....
    Nyt meni hermot!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Heti aseman vaihdo jälkeen onnistui kopioimaan täydellisesti 2 DVD.tä tolla DVDCoypyExpress kokeiluversiolla..mutta siihen se ilo sitten loppui.
    Olen tässä asentanut käyttöjärjestelmästä lähtien kaikki uusiksi mutta ilmeisesti toi LG asema on ihan paska?

2.  
  3. tubbana

tubbana Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    JOo monet on kyllä haukkunu noita LG:n asemia. Itellä ei kokemuksia niistä. jos molemmissa asemissa oli sama vika niin johtuisko jostain ajureista vaikka tai kenties jokin yhteensopimattomuusonkelma

4. ipzu

ipzu Guest

Eijei, mulla ainakin on ollut kyllä äärimmä'isen loistava tuo LG:n polttava DVD asema. Mutta sen sijaan, syyttävä sormeni osoittaisi DVD-shrinkkiä. Itse en nimittäin sillä ole kyllä saanut mitään poltettua, vaan olenkin tehnyt imagen ja polttanut sen nerolla ^_^

5. lommi

lommi Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    LG 4081B asema on toiminu hyvin varsinkin firmwaren
    100>104 päivityksen jälkeen.
    Oletko kokeillut DVD Decrypter ohjelmaa?

6. romero

romero Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mun koneessa on LG:n GSA-4120B johon meinasin juuri äsken ajaa firmispäivityksen mutta ohjeita lukiessa tuli pupu pöksyyn: Aseman pitäisi muka olla toissijaisessa IDE-kanavassa ainoana laitteena ja niin edespäin. Onko tämä muka tosiaan näin hankalaa ja mitä ohjeiden noudattamattomuudesta voi seurata? Ei huvittaisi alkaa konetta aukomaan.

7. romero

romero Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Joku voisi samalla vinkata kuinka tästä asemasta tai pelkästä lukevasta GDR-8163B:stä saisi aluekoodit huis hiiteen.

8. Kojootti

Kojootti Guest

Siis mulla pelaa kaikki polttoohjelmat ihan OK siihen vaiheeseen(Nero,NeoDVDPlus5,jne..) kun pitäs alkaa varsinaisesti polttamaan levylle..siinä vaiheessa asema ei hyväksy tai ei tunnista minkääntyyppistä tyhjää levyä.
    Lukeva asema mulla on Toshiba.
    LG-asemaan imuroin vielä mallikohtaisen ajurinkin MBNetin sivuilta.
    Laitehallinnassa ei ilmene myöskään mitään vikaa.
    LG-asema ei vain hyväksy tyhjiä levyjä?
    Ei ymmärrä?

9. gurkku

gurkku Guest

Itsellä on sama vika... Se ei tosin tunnisti kaikki levyt, mutta mikään ei toimi kunnolla. Lähtee takuuseen tällä viikolla. Luulin LG:n asemia kohtuu-hyviksi, mutta nyt huomaan olleeni väärässä (suositellut parille kaverillekin).

10. Kojootti

Kojootti Guest

No nyt on asema joka toimii.
    Vaihtoivat takuuseen Lite-On DVDRW aseman joka toimii kuin unelma.
    Olen tässä jo polttanut "pärekopallisen" DVD kopioita
    DVDShrinkillä ja homma hoituu.

11. fraku

fraku Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    onko muilla ongelmia saada 800mb levyä lukemaan..kone ilmoittaa että levyllä on tilaa vain 703mbtä...missä vika..mikä neron päivitys sopiva?

12. infinitus

infinitus Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    mikä emo teillä on?
    Tai millä piirisarjalla.. Se LG:n asemien ongelma voi johtua emon piirisarjojen yhteensopivuusongelmien takia..
    Mulla on samanlaisia ongelmia ja mul on VIA:n piirisarja (osta VIA saat VIAT!!)

13. fraku

fraku Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    hokasin mikä siinä oli vikana...ei tarvinnut kuin lyädä dick at once päälle niin johan alkoi polttamaan...nutta sitä ennen pitää tietysti olla muut asetukset kunnossa..mutta täältä ne hyvin kyllä löytyy..kiitos kaikille

14. Kojootti

Kojootti Guest

Emo = MICRO-STAR MS-6728
    BIOS = AMI V3.3

Ja todella pelaa
    mageesti tällä Lite-On asemalla!

15. Samulirii

Samulirii Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11