Ostin tossa joku aika sitten videot, jotta pystyis noita vanhoja nauhoja katteleen. Alun alkaen olen ohmetellyt miten toi laite voi pitää noin kovaa surinaa, kun kasetti on sisällä. En ole koskaan aiemmin kuullut mistään videoista noin kovaa ääntä. Toi on vielä juuri ja juuri siedettävää, mutta aika rajalla mennään. Onko muut kokenut mahdollisesti samaa vai onko toi laite heti paskana? Kyseessä LV4981 -malli.
Mulla mallli V8706 jossa vhs ja dvd eikä pidä kovaa ääntä. Kysy liikkeestä josta ostettu onko tuo ominaisuus vai vika.
Täytyy sitten kysyä, mitä mieltä ovat asiasta. Vaikka luultavasti vastaus on että ominaisuus, koska muuten tuntuu toimivan...
Jep. Jotain vikaa löyty. Mitään eivät huollossa vaihtaneet, mutta jotain pientä sanoivat tehneensä. Ja kyllä, surinat ovat poissa ja laite toimii kuten sen oletinkin toimivan. Aika ihmeellistä kun uudessa laitteessa ei mikään ole varsinaisesti rikki, mutta koottu virheellisesti tai jotain... LG:n laatu on kyllä nyt mun mielestä semmonen etten voi suositella mitään sen tuotteita kenellekään. Kokemukset eivät rajotu pelkästään näihin videoihin vaan myös dvd-asemaan.