LG:n divx soittimet

Viestiketju DVD-soittimet -osiossa. Ketjun avasi cr3tin 04.09.2005.

  1. cr3tin

    cr3tin Regular member

    Liittynyt:
    30.07.2003
    Viestejä:
    245
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Eli tarkoitus olisi ostaa LG:n divx-soitin ja jonkin aikaa hakua käytettyäni tulin siihen tulokseen, että DVX-9900 taitaa olla paras valinta.
    En kuitenkaan löytänyt tätä kyseistä soitinta mistään suomalaisesta nettikaupasta, mutta DVX-9800-mallia löytyi vaikka kuinka paljon.
    Osaisiko joku kertoa miten nämä soittimet eroavat toisistaan?
    Vai olisiko kenties joku muu LG:n soitin parempi vaihtoehto?
     
  2.  
  3. age007ti

    age007ti Guest

  4. cr3tin

    cr3tin Regular member

    Liittynyt:
    30.07.2003
    Viestejä:
    245
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kyllä nuo mallit ainakin omasta mielestäni ovat aivan oikein.
     
  5. PesonenJr

    PesonenJr Member

    Liittynyt:
    16.10.2003
    Viestejä:
    8
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Itselläni on tuo DVX-9800 kun löytyi paikallisesta Citymarketista suht pilkkahintaan. Olen ollut tyytyväinen hankintaan. Soveltuu hyvin makuukammarin(miksi ei olohuoneenkin) koneeksi.
     
  6. cr3tin

    cr3tin Regular member

    Liittynyt:
    30.07.2003
    Viestejä:
    245
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Eikö kukaan osaa sanoa mitä eroa näillä kahdella laitteella on?
     
  7. hape

    hape Regular member

    Liittynyt:
    28.03.2005
    Viestejä:
    366
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Vähän tulee myöhässä vastaus mutta toivottavasti vielä ehtii...

    Tuskin laitteilla muuta eroa kuin korkeintaan etupaneeli. Esim. LG dvx 8751,8851 ja 8951 on täysin samoja laitteita eri kuorissa.
     
  8. jubbe

    jubbe Member

    Liittynyt:
    03.09.2005
    Viestejä:
    23
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Juu, ero löytyy etupaneelista. Olisinkin kiinnostunut kuulemaan, että eikö DVX-9800 laitteen omistajia häiritse nappien sijainti kuoren "päällä" jos soittimen päällä on jotain?
     
  9. hape

    hape Regular member

    Liittynyt:
    28.03.2005
    Viestejä:
    366
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    En tiedä tarkkaan kuinka ne on sijoitettu siinä dvx-9800 mallissa, minulla on dvx 8951 jossa napit on siinä päällä. Ei todellakaan haittaa ainakaan minua, paljon paremmat ne siinä on kuin etupaneelissa. Tosin on eriasia jos haluaa laittaa siihen päälle jotain, täytyy jättää tilaa napeille.
     
  10. jubbe

    jubbe Member

    Liittynyt:
    03.09.2005
    Viestejä:
    23
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kiitti tiedosta. Sellasta vielä kyselin, että lähteekö takuu tosiaan menemään epävirallisen firmiksen asentaessa? Meinaan vaan, että joku täällä hehkutti LG:n 2 vuoden takuuta, mutta kuitenkin ilmeisesti järjestäen kaikki firmwaren päivittävät.
     
  11. hape

    hape Regular member

    Liittynyt:
    28.03.2005
    Viestejä:
    366
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tuosta on vähän ristiriitaista tietoa.. Jälleenmyyjät sanovat ettei saa päivittää, jostakin kuitenkin kuulee myös ettei takuu raukea jos koneeseen ei koske fyysisesti.

    silvanius (at) lge . com tuossa LG:n tuotetuen osoite, kysy sieltä. Itsekin olen pari kertaa tuonne postia lähettänyt, vastauskin tullut aika nopeasti. Suomea sielä ei ymmärretä.
     
  12. jubbe

    jubbe Member

    Liittynyt:
    03.09.2005
    Viestejä:
    23
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kiitos hape jälleen kerran. Olin yhteydessä kyseiseen osoitteeseen ja vastaukseksi tuli seuraavaa: "All updates that we have send you or you can found on a LG page you can use in your machine and you will still have the warranty.". Sitten jatkokysymykseen, että onko milloin tulossa uusia firmware-päivityksiä vastattiin näin: "There are no official dates when it will be launhing when we found out it is not working in some country we make new one".

    En ihan ymmärtänyt tuota viimeistä "...jos se ei toimi joissain maissa, teemme uuden...". Selvä :D. Eikös siis virallisia LG:n firmiksiä ole mistään ladattavissa (nimenomaan LG:n dvx-9900:lle kysyisin)?
     
    Viimeksi muokattu: 11.10.2005
  13. hape

    hape Regular member

    Liittynyt:
    28.03.2005
    Viestejä:
    366
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Sähköpostilla mulle se aikanaan lähetettiin. Sieltä samaisesta osoitteesta voi kysyä et mistä niitä voi ladata jos et muuten löydä mistään niin lähettävät sulle liitetiedostona.

    Tosin virallisissa päivityksissä on se huono puoli ettei ne ainakaan tekstejä suurenna yhtään. Parhaat on epävirallisia.
     
  14. M00ses

    M00ses Regular member

    Liittynyt:
    12.07.2005
    Viestejä:
    413
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Toimiiko muuten miten hyvin leffat tuossa soittimessa entä tekstit? Onko ollut ongelmia Xvidien kanssa?
     
  15. hape

    hape Regular member

    Liittynyt:
    28.03.2005
    Viestejä:
    366
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mulla on LG dvx 8951, YHDEN xvidin kanssa ollut vähän ongelmia (taaksepäin kelatessa hyppäsi suoraan alkuun ja eteenpäin kelaus onnistui vain 2x nopeudella) testattu on noin sataa avia.

    Tekstit toimii moitteettomasti, uusimmalla firmiksellä saa myös sellaiset tekstit joita ei ole nimetty samalla tavalla kuin itse leffaa. Myös harmaa tausta tekstien takaa poistuu ja tekstien kokoa saa itse muuttaa.
     
  16. Hep-pU

    Hep-pU Regular member

    Liittynyt:
    11.04.2005
    Viestejä:
    107
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mulla oli yhden DivX-pätkän kans samainen ongelma, vaikka mitään omituisuuksia ei pitänyt pakkauksessa olla. Ongelma korjaantui kun pakkasin pätkän uudelleen Auto GK:lla.

    XviD:t toimineet moitteettomasti
     

Jaa tämä sivu