LG M228WA 22" sirinä

Viestiketju Tietokoneen näytöt -osiossa. Ketjun avasi qeep 31.07.2007.

1. qeep

qeep Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ostin LG M228WA 22" näytön tietokoneen päänäytöksi sekä televisioksi. Muuten olen näyttöön enemmän kuin tyytyväinen, mutta nyt ilmeni pientä miinusta. Eli kun kytkin näytön tietokoneeseen DVI- liitännällä, niin näytöstä alkoi kuulua korkeataajuista "sirinää" mitä ei kuulu muilla liitännöillä esim. VGA tai scart. Välillä sirinä katoaa tai hiljenee ja välillä taas kuuluu liiankin selvästi. Mahtaakohan kyseinen "sirinä" olla vika vai sitten ominaisuus kun ei ole kokemusta muista LCD näytöistä. Mutta ääni on kyllä todella ärsyttävä ainakin hiljaisessa työskentelyssä.

2.  
  3. Jarska92

Jarska92 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    missä tilanteessa tuota sirinää kuuluu? kuuluuko silloin kun näyttö on päällä?

itselläni tässä näytössä kuuluu kanssa sellasta korkealaatuista sirinää mutta vain jos sammutan näytön, ja sekin vika kait johtuu siitä että kone + näyttö ei ole kytkettynä maadoitettuun pistorasiaan (en ole varma). siihenkin tulee parannus kun tänne huoneeseen laitetaan jossain välissä maadoitetut.

pitää muuten itsenikin testailla joku päivä että kuuluukohan sitä sirinää kun näyttö on maadoitetussa pistorasiassa kiinni VGA johdolla..

4. qeep

qeep Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Sirinä kuuluu nimenomaan silloin kun näyttö on päällä. Eli kun tietokoneen käynnistää ja näyttöön tulee singnaali, niin sillon vasta sirinä alkaa. Mutta ääni loppuu kun näyttö "lämpenee" tarpeeksi, tarkoittaa noin 15min päällä oloa niin sirinä hiljenne/lakkaa kokonaan.
    Mutta se ihmetyttää että tätä kyseistä ääntä ei kuulu ollenkaan TV virittimen tai scartin kautta tulevan signaalin yhteydessä.

5. jakezzo

jakezzo Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Itsellä lakkasi sirinä kun nostin näytön kirkkauden maksimiin. Näyttönä toimii 19" samsung syncmaster 931c. En tiedä johtuuko liitännästä, mulla se on vga liitännällä ja maadoitettuna..

6. qeep

qeep Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kiitti vinkistä! Sirinä lakkasi kokonaan kun nostin näytön kirkkautta, ja ei edes tarvinnut tappiin asti laittaa.

7. zhoop

zhoop Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Itsekkin olen kiinnostunut tästä LG:n M228WA-BZ näytöstä. Omistajat varmaankin osaatte sanoa, että onko siinnä ns. PiP mode, jolloin onnistuisi ajaa näyttöön yhtä aikaa kuvaa kahdesta lähteestä? Kuinka tällainen yleensä toimii? Jos olen oikein ymmärtänyt niin sehän käytännössä mahdollistaa sen, että näytöltä voi tarkastella yhtä aikaa TV-kuvaa (lähteenä digiboksi) ja tietokoneen lähettämää kuvaa

Jaa tämä sivu