LG HT552TH ja elokuvien katsominen ulkoiselta kovolta?

Viestiketju DVD-soittimet -osiossa. Ketjun avasi inoj 27.06.2008.

1. inoj

inoj Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Terve, mitenköhän elokuvien katsominen mahtaa onnistua (tai muun audion katsominen/kuunteleminen ylipäätään) kyseessä olevalla kotiteatteri systeemillä? pitääkö kovon olla alustettu johonkin tiettyy formaattiin? tällä hetkellä ongelmana on se, kun laitan kovon kiini kotiteatteriin, tämä löytää kyllä laitteen, mutta väittää että sieltä ei löydy mitään eli "no data" toivon että joku osaa auttaa minua tässä ongelamssa, ja tästäkin aiheesta on varmaan lukuisia keskustelu aiheita laitettu pystyyn eli jos joku sellainen löytyy mistä minulle voisi olla apua, olisin kiitollinen jos joku minut sinne ohjastaisi :)

EDIT: nyt homma pelittää muuten hyvin, mutta alustaessani kovoa fat32 formaattiin en saanut tehtyä 32gt isompia osioita, onkohan tämä jotenkin mahdollista saada isompia osioita?

Viimeksi muokattu: 27.06.2008
  2.  
  3. temi

temi Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Viimeksi muokattu: 27.06.2008
  4. inoj

inoj Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    kiitokset tuosta, tuolla sain jo hiukan isomman osion :) mutta nyt ongelmana on se että, kun tämä on 320gt kovo niin nyt tuon alustuksen jälkeen (levy tyhjä ja formaatti fat32) levy näyttää olevan puolillaan, eli jtn 150gt vapaana ja loput käytöss... mistähän tämä mahtaa johtua?

5. temi

temi Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Tuossa formatointiohjelmassa on varmaan jokin rajoitus osion koon suhteen.
    Uskoisin, että tuon levyn saa formatoitua kokonaan, jollakin ohjelmalla FAT32 muotoon, koska minulla on Buffalon 250 giganen ulkonen kiintolevy, joka oli tehtaalla formatoitu yhdeksi 250 gigan Fat32 osioksi

6. inoj

inoj Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    jep... täytyy vain ruveta metsästämään sellaista ohjelmaa :) joo itsellänikin on buffalo joka oli ntfs formaatissa

Jaa tämä sivu