LG GSA 4163B ei toimi, mutta GSA 4081B taas toimii...

Viestiketju DVD-R -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi marko69 22.05.2005.

1. marko69

marko69 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Niin, mulla itselläni on LG GSA-4163B saattaa toimia pari kertaa ja sitten kun laittaa alkuperäisen DVD levyn jää aseman valo vain vilkkumaan eikä tapahdu mitään eli ei lue sitä.

No, otin kaveriltani lainaan vuoden vanhemman version eli LG GSA-4081B:n ja asensin koneeseen ei ole mitään ongelmia, toimii kuin unelma. Laitoimme kokeilin vuoksi sitten sen mun (4163B) aseman kiini, niin yllätys yllätys, sehän toimii ja kun sitten taas kokeilimme omaan sitä asemaa toimi pari polttoa ja sitten ei enää tunnista.

Onko kellään mitään järkevää selitystä moiseen, olen asentanut uudestaan kaikki ohjelmatkin ja päivitykset, mutta mitään en ole saanut toimimaan kunnolla.

Uutena toimi kuin pitääkin, muutamissa poltoissa tuli sellaisia ongelmia Hyundain levyillä että noin puolessavälissä alkoi kuva mennä rakeiseksi ja tahmata.

Aattakee, aattakee...

2.  
  3. neggis

neggis Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Vaikuttaisi firmware ongelmalta. Eikun googlettamaan firmwarea.

4. turska

turska Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
  5. marko69

marko69 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    No, joo sekin asennettiin A101:stä versioon A104, mutta ei poistanut ongelmia, nyt menee kauppaan tutkittavaksi mistä ostettu, saas nähdä löytyykö mitään vai onko mun kone jotenkin sekaisin.

6. Power77

Power77 Guest

Mulla oli samankaltainen vika taasen tossa GSA-4081B:ssä pistin menemään kauppiaalle takaisin ja tuli uus takuusta. Ikinä ei selvinnyt mikä oli vika

7. marko69

marko69 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Jep. Mullakin meni sitten se vanha oikutteleva asema takaisin liikkeeseen mistä' ostin ja tuli uusi tilalle. Nyt wörkkiipi ja toiwottawasti pitkään.

8. Power77

Power77 Guest

Taas sama vika nyt rupee v**uttamaan nää vehkeet

9. marko69

marko69 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Se on kyllä tosi pattiin ottavaa jos taas temppuilee, saa nähdä miten oma toimii tulevaisuudessa, tällä hetkellä toimii kuin "Buick" toivotaan samoin jatkossa.

10. Power77

Power77 Guest

Täytyy varmaan lähettää tämäkin takaisin ja katsoa mitä ne tähän sanoo, mutta myöskin täytyy harkita uuden ostoa kun ei tämä tunnu tästä paremmaksi muuttuvan

Jaa tämä sivu