lg gsa-4082

Viestiketju DVD-R -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi jagster 26.04.2004.

1. jagster

jagster Guest

Kannattaako ostaa verkkokaupasta tämä asema? Onko mitään huonoja puolia?

Entä dvd-soitin sitten? Mikä ois hyvä ja edullinen perussoitin?

Oon katellu ja vertaillu eri asemia ja soittimia, mutta en ole vielä päättänyt minkä ostaisin?

Oisko kellään hyviä vinkkejä ja suosituksia...

2.  
  3. RaWsHaRk

RaWsHaRk Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    asemassa ei ole mitään vikaa, jos hinta on kohdallaan niin mikä ettei:) soittimissa suosin pioneeria, lukee hyvin levyt,mutta jos nyt ostaisin itse soitinta niin ehkä tuo philipsin 737 joka soittaa myös itsepoltetut xvid/divx etc. olisi sopiva hankinta,hinta hieman "perussoitinta" kovempi mutta ominaisuudet hintaan nähden kovat

4. jagster

jagster Guest

Miten toimii ns.halppissoittimet kuten Citymarketissa oleva Denverin-soitin poltettujen dvd-levyjen kanssa?

Onko muutenkaan järkeä ostaa näitä halppisvehkeitä vai oisko parempi suosiolla investoida kunnon peli???

Käyttötarkoitus ois pääasiassa kattella vain dvd-elokuvia...

5. RaWsHaRk

RaWsHaRk Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    yhden tutun 69e united jostain markantalosta on kyllä soittanut polttamani levyt (lg 4040b asema)..jotkut kalliimmat soittimet on itse asiassa paljon nirsompia poltettujen levyjen kanssa

6. paavov

paavov Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Itselläni on Denverin DVD-soitin. Ostin Hongkongista muistaakseni 69€ ja hyvin on toiminut. En ole itsepoltettuja DVD-levyjä koittanut, mutta kyllä ohjekirjan mukaan pitäisi osata toistaa. VCD-levyjä soitin on toistanut aivan mainiosti. Joten kyllä "halpissoitin" on omasta mielestäni järkevämpi ratkaisu, kuin parin sadan euron merkkisoitin. (Jos ei siten kaipaa esim. tota divx-toistoa.)

7. Varmint

Varmint Guest

Itselläni on Philips733 ja joku Bazen halpis soitin jonka sai kylkiäisenä markantalosta kun avasin radiolinjan liittymän.Molemmat lukee vaivattomasti DVD-R,RW ja DVD+R,RW.Eiköhän tuollainen halpis soitinkin mene,mutta saahan noita Sonyn halvimpia malleja jo 130€ hintaan.

8. jagster

jagster Guest

Joo en kyllä tarvis välttämättä tuota divX-ominaisuutta...löytäis vain halvan toimivan pelin.

9. toukkaman

toukkaman Guest

mulla on denver 311. Toistaa svcd:n oikeat subit ja macrovisionkin on poistettu ja on suoraan aluekoodi vapaa. Kaiken on mukisematta toistanut mitä sinne on tunkenut.

Jaa tämä sivu