LG GSA-4081B tuki 1x polttonopeudelle...

Viestiketju DVD-R -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi CygnusX 17.05.2004.

1. CygnusX

CygnusX Guest

Eli saako tämän aseman tukemaan 1x polttonopeutta DVD-R levyillä.Olen käyttänyt TDK 4x ja RitekG04 4x levyjä ja suostuu palamaan minimissään vain 2x vauhdilla(Nerolla sekä Dvd-Shrinkillä),voisi olla iloa noissa leffabackupeissa hitaammasta poltosta.Spekseissä mainitaan mahikset vain 2x ja 4x polttoon.Asiantuntijoille valtaisa kiitos jo etukäteen...

2.  
  3. DVDR(W)

DVDR(W) Guest

Taitaa olla niin ettei kyseinen poltin tue 1X polttoa...

4. teme99

teme99 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Jos LG ei tuo 1x polttonopeutta niin voiko sillä polttaa ollenkaan levyjä jotka ovat tarkoitettu vain 1x nopeuteen?

Olisikos Firmwarella korjattavissä?

-Teme

5. jms1

jms1 Regular member

Kiitokset:
    13
    Pisteet:
    28
    Minulla on tuo kyseinen asema ja se lukee ja kirjoittaa Ihan nätistä 1x levyjä.kokeilin asiaa Samsungin DVD-RW 1x levyllä.

6. MrShavez

MrShavez Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tietenkin tukee 1x polttoa. Nuo sinun DVD-R:si vain eivät salli sitä, asemasi on viaton...

7. CygnusX

CygnusX Guest

LG:n teknisestä tuesta väitettiin äskettäin että "1X poltto ei ole tuettu -R ja +R medioilla".Mikähän tässä on nyt totuus.
    Itse en kyllä ole kokeillut polttoa pelkästään 1X vauhtiin pystyvillä lätyillä.Ehkäpä pitäisi..
    Spekseissä mainitaan muuten myös -RW levyille mahdolliseksi vain 2X polttonopeus.

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 27.05.2004
  8. smirk

smirk Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Elikkä siis se asema ei tue DVD-R tai DVD+R levyillä 1x polttonopeutta, mutta kylläkin DVD-RW levyillä. Enpä ole paljon nähnyt R levyjä missä ois max polttonopeus 1x joten tuki tuolle puuttuu täysin (en ole kokeillut, mutta niin tuo antaa ymmärtää).

9. toukkaman

toukkaman Guest

Mulla on nec 1300A 4 x kärytin ja sekään ei ole suostunut polttamaan yhtään EI rw levyä 1x. Vika/ominaisuus ei voi olla medioissa sillä olen poltellut satoja datawriten keltaisia ja leaddatan pinnalla olevia on1:nin 1 x kiekkoja ongelmitta 2x.

Mielestäni tämä ei ole vika vaan "ominaisuus". Voi ostaa halvimpia 1 x kiekkoja ja ne kuitenkin palavat täysin ongelmitta 2x ja tappiin saakka.

En usko sinunkaan CygnusX tarvivan tuota 1 x polttoa mihinkään sillä dvd-videon poltto ei todellakaan ole niin herkkää kuin esim. vcd,svcd... Polttele surutta 2 x.

10. teme99

teme99 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    No nyt saapu 1x levyt saksasta ja toimi ihan normaalisti! Elikkäs nyt tuli testattua että pelitää ainakin LG:n asemalla. Nero taisi kyllä polttaa levyt 2x nopeudelle vaikka valitsi 1x nopeuden. Mutta siittä huolimatta poltetut levyt toimi hyvin.

-Teme

11. toukkaman

toukkaman Guest

Kyllä muutkin softat esim: dvddecrypter, alcohol... antaa valita 1x poltto nopeuden, muuta polttaa kiekon kuitenkin 2x.
    Levyt toimii ongelmitta. Joten eihän siitä ole kuin hyötyä.

12. _HB_

_HB_ Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Jos soitin tekee virheetöntä käyrää Neron Speed Testissä, lienee turhaa tiputella nopeuksia

13. teme565

teme565 Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Jeps, turha sitä on hidastaa, jos tulee hyvää jälkeä muutenkin.
    Ite olen käytellyt Imationin 4x DVD+R -aihioita, joita olen poltellu 2,4x-nopeudella. Useimmissa täysin tasainen käyrä DVD-speedissä.
    Muutamassa tullut pari pientä notkoa siihen käyrään.

Jaa tämä sivu