Eli jompikumpi olisi tarkotus ostaa ja en ole löytänyt oikein kunnon testiä noiden kahden välillä. Mitä mieltä te olette hyvät katsojat
katso "allekirjoitus" ...oon ihan tyytyväinen ollut ja ollut varmatoiminen, niin cd- kuin dvd poltossa. Mutta tuo LG:n dvd-ram tuki olisi kyllä poikaa..
LG löytyy täältä ja Nero 6.0.0.15 kanssa toimii kuin junan vessa. Asema polttelee mukisematta ns. 4x halpis-levyt niin - kuin + formaatissa. Asemat ovat kutakuinkin ominaisuuksiltaan yhtäläiset eli hinnan mukaan varmasti voi turvallisin mielin tehdä päätöksensä.
Molemmat ovat hyviä asemia. Citymarketissa selasin tänään PC PRO nimistä lehteä jossa oli 10 eri asemaa testattu ja siinä LG ja NEC sijoittuivat kärkeen. Testi löytyy ainakin pääpiirteittäin myös netistä: http://www.pcpro.co.uk/?http://www....ubindex.php?issue=109&headline=DVD+re-writers Joskus tämän linkin kautta pääsee "Guest"'inä suoraan testiin, joskus se alkaa vaatia rekisteröintiä...
LG 4040 GSA ja vörkkii todella mainiosti ton Neron kanssa. DVD-RAM on hyvä varmuuskopiointiin, tosin itellä vain 4,7Gt levyjä.
Yli 200 dvd-r:ää olen nec 1300A:lla kärytellyt. Jopa Big pockets:in halvat nimikko kiekot toimii kun polttaa 1X imagen decrypterillä. Enimmäkseen olen kärytellyt datawriten halppis kiekkoja ja kaikki toimii. Muita cd asemia ei kärsi olla koneessani kiinni NEC:in kanssa yhtä aikaa tai nero alkaa sekoilemaan. NEC on ollut kauemmin myynniissä niin karrikoiden voi sanoa, että vanhemmat softat tukee sitä kuin LG:tä. CD-R:en kanssa ei myöskään ole ollut ongelmia 90 overburnikijn onnistuu mukisematta ja tukee mm. Clonecd RAWDAO 96:sta.
Tänään tuli Postista LG 4040B. Tässä muutaman levyn kerennyt jo polttamaan ja toimii kuin junan vessa. Postikuluineen 199,50e Mikromajasta (ilman posteja 189e). Suosittelen lämpimästi. //Edit ja minullakin tosiaan toi Neron versio on 6.0.0.1.5
jepa, hyvii asemii tuntuu olevan molemmat...ei o Necillä ollut Neron kans ongelmii ja mul on vanha cd-rw asemaki viä konees kiinni. nec master ja cd-rw slave. ...taitaa olla vaikea valinta, kun molemmat on hyvii